dinsdag 11 maart 2008

dinsdag 11 maart 12.15 uur

De noodsituatie (van het water) is opgeheven!!!!!
Wendy heeft alweer post gekregen. En we kunnen nu gezellig met z'n allen een spelletje doen.

Vandaag is ook het bloedprikken in de voet al achter de rug.
De morfine is gestopt!!!! Dat betekent weer een infuus minder en eindelijk een hand vrij!!
En het verband is voor de tweede keer verwisseld, Wendy heeft heel goed mee geholpen.
Nu nog de medicijnen en dan nog even uitrusten voor het bezoek komt.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Wendy, Kevin ,Jan en Jolanda
ook wij willen laten weten dat we veel aan jullie denken.Wat een spannende tijd!We lezen iedere dag even jullie verhalen en vinden het super dat het zo goed gaat.Heel veel sterkte van ons en een dikke kus voor Wendy.
liefs Harry Corry Lisette Melanie en Cynthia Bonne

anne zei

hey wendy en jolanda en jan & kevin
wat fijn dat je een hand vrij hebt kan je wat meer doen.nou blij dat het zo goed gaat dikke kuzzzzzzzzzzz hilversum
ps veel plezier met oma ome peter en tante hiske doeiiiiii
:) :)

Anoniem zei

hey jolanda jan kevin en wendy
we lezen iedere dag effe het stukje op je site zo blijven we mooi op de hoogte heb je al zin in morgen dan komt robin en petra naar je toe heb ik gehoord
nou de groetjes en fijn dat het goed met je gaat
gerritjan gerda samantha en patrick plaatsman

Anoniem zei

haay wendy,
gefeliciteerd met een hand vrij!
nog heel veel ledematen te aan maar het is een begin!

groetjes: SAMANTHA JURADO ZAPATA!

Anoniem zei

heaaaii Wendy..

super joh dat er 1 hand vrij is ;)
kan je gezellig mee doen met de spelletjes..
nog de groetjes van Jeroen
en nog veel beterschap

Dikke kuss van Marleen

P.s ik ga nu naar Kelly en Snoepie

Marjolein zei

Hai meid

Ik hoor net dat vanmiddag de laatste drains er ook alweer uit zijn gehaald en dat je nu nog maar aan één infuus zit! Wow wat ga jij snel! Het is haast niet bij te houden :-) Ga zo door meis!

Knuffel, Marjolein

petra, anton en ricardo zei

HOI ALLEMAAL,

FIJN DAT ER WEER WATER IS.
IK LEES DAT HET SUPERRRR GOED MET WENDY GAAT, GA ZO DOOR MEID, DES TE SNELLER KAN JE WEER NAAR HUIS, JE EIGEN BED, EN SPULETJES IS TOCH HET FIJNST.

NOG EEN VRAAG, DE AFSTOOT PERIODE IS NU INGEGAAN HEB JE GESCHREVEN, HOE LANG DUURT DEZE PERIODE NOU EIGENLIJK?

NOU ALLEMAAL HET BESTE, EN TOT SCHRIJFS.

OOK DE GROETJES VAN MA EN GIJS

Anoniem zei

heyyy wendy jolanda jan en kevin

mooi om te horren dat het zo goed gaat met wendy... en hoet met jullie zelf??? en hebben jullie me kaartje nog gehad??
nou heel veel sterkte.

heel veel liefs van sil
xxxx jes

Ruben de jong zei

Ik vind het niet leuk dat je ziek bent, maar wel dat je nieuwe longen hebt gekregen. Verder wensen we jou heel veel beterschap en de groetjes van Ruben de Jong.

Anoniem zei

Hallo Fam.Natuurlijk leven wij erg met jullie mee!Kijken elke dag op de Site.Groetjes,Jan en Ria Zoetelief en Casper.

hoi wendy en de rest!!!
ik en nog veel meer mensen staan voor jou super te duimen dat het goed gaat maar ik weet zeker dat het nog goed gaat!
en ik wens jou super veel sterkte en geluk en ik hoop dat je snel weer hier op school komt!!!
doei super super super de groetjes van Esmee!!!
je bent een kanjer!!!!!!