woensdag 19 maart 2008

donderdag 20 maart 19.00 uur

Silvia: we hebben jullie kaarten zeker gekregen, hartstikke leuk. Wendy kijkt er al naar uit om weer een spelletje met je te doen. Doe je je vader ook de groetjes van ons.

Margreet: Wendy heeft geen luisterboek nodig, ik lees haar voor! En ze kan nu ook weer zelf lezen.

We hebben in het Ronald MC Donaldhuis een clubje, we gaan met de pasen gezellig gourmetten!
En vanuit het huis gaan we op eerste paasdag eieren zoeken in het nieuwe Ronald MC Donaldhuis en daarna brunchen. Super gezellig!

Voor vandaag niet zoveel te melden. Gewicht 20,3 kg.
Met de fysio weer op de trap geweest en dit ging al een stuk soepeler dan gisteren. Ze is zeer tevreden.
De juf heeft ook weer een aantal werkbladen met taal en rekenen gegeven, ze heeft ze uitgelegd en dan heeft Wendy tot dinsdag de tijd om het te maken. Maar ja, jullie kennen Wendy wel, ze waren vanmiddag al af.

Anne en Kelly wat een fantastische doos! De vlinders hebben we op het raam geplakt, staat echt cool. En Wendy heeft het haarelastiek al in gehad, toen we naar beneden gingen.

Ik kan aan Wendy ook heel goed merken dat het goed met haar gaat, ze krijgt weer praatjes. Alle goede adviezen van de verpleegsters en moeders in de wind slaan. Maar ik heb volgens Wendy een chantage middel, als het me te gek wordt ga ik gewoon dreigen dat ik de volgende nacht bij Kevin en Jan ga slapen. En dat wil ze echt niet.

Vanmiddag met Jan en Kevin de stad in geweest, helaas regende het. Wendy wil graag een nieuw boek van Pinkeltje, kunnen we toch in Groningen geen boek van Pinkeltje vinden! En Kevin kon ook al geen leuke trui vinden. Ondertussen was Wendy met de PM'er (pedagogisch medewerker) een spelletje aan het doen.
Vanavond met een ander gezin uit het MC huis en met Wendy gezellig gegeten in het personeelsrestaurant.

De komende dagen gebeurt er natuurlijk niet zoveel hier i.v.m. goede vrijdag en pasen. Vandaag zijn er ook 10 kinderen van deze afdeling met ontslag gegaan. Dus het is een stuk rustiger, voor zolang het duurt.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi wendy
en de rest
ik misje heel veel
en ik hop det
je snel op school dent
ik hop dat het
goet gat
jacky maagroetjes iris ik els piet

Anoniem zei

Dag Wendy en de rest van de familie,

ik heb eeb paar dagen de blog niet kunnen lezen, maar wat ben je vooruit gegaan!! Over de transplantatie hoef je je dus niet zoveel zorgen te maken, dat zit wel goed. Gelukkig. Je zult zien dat je conditie ook snel verbetert. Moet je een bepaald gewicht hebben voor je naar huis mag? En moet je aan meer voorwaarden voldoen?
Tip voor Kevin: er is in Groningen een leuk stripmuseum.
En in Kardinge (een sportcentrum in Leeuwenborg, een wijk in het oosten van Gronigen) is een ijsbaan.
Voor Wendy: we hebben op school Pinkeltje boeken. Die mag je gerust in Groningen hebben. Laat maar even weten welke je nog wilt lezen, of welke je al gelezen hebt.

De groetjes van
juf Marian

Anoniem zei

haay wendy en de rest,
fijn dat het weer goed gaat.
is 20.3 kilo goed na de oparacie ??
is dat op het goeie gewicht?
zijn er in Grongen geen pinkeltje boeken RAARRR!!
dat is tog een groten stad?
ik hoop dat het nog beter gaat en nog beter en nog beter en dat julie snel weer naar huis mogen.

Wendy : miss je snoepie niet ??



slaap lekker en rust lekker uit :P


XXXX- jennifer- XXXXX

Tamara M. zei

Fijn dat het zo goed gaat! Ik hoop dat dat zo blijft!

Ik zou eigenlijk wel eens een foto willen zien, kan dat?

groetjes Tamara

Anoniem zei

Voor Jolanda,
in Groningen is een kinderboekenwinkel. Die vind je in de Stoeldraaierstraat. Vanuit het UMCG heb je eerst de Grote Markt, daarna de Vismarkt en aan het eind daarvan, voor de grote Albert Heijn rechtsaf. Dat is de Stoeldraaierstraat.

Groetjes,
juf Marian