vrijdag 14 maart 2008

vrijdag 14 maart 20.00 uur

Na een dag van regelmatig het bed verlaten ligt Wendy nu moe in bed naar de tv te kijken.
Ze heeft vanmiddag heel even op msn gezeten, maar op het toetsenbord moet je nog al hard drukken. Daarom was Wendy er zo mee klaar. Misschien in de loop van de dagen dat het beter gaat.

Vanmiddag was er een bingo. Kevin zat aan de bingo-tafel en was zo op UMCG tee vee! En Wendy heeft een mooie disney drinkbeker gewonnen. Ze kon op haar kamer via de tv de bingo volgen en bij een bingo kan je dan bellen.

Wendy kijkt uit naar de visite van komend weekend. Weer andere gezichten zien dan alleen die van je vader, moeder en je broer. Af en toe krijgen we even visite van een vader die ook in het Ronald MC Donaldhuis verblijft met zijn gezin.
Dan praten we even bij over de gebeurtenissen van de dag. Het is fijn om met 'lotgenoten' te praten, je hebt hoewel je allemaal wat anders meemaakt, toch het gevoel dat je iets samen deelt. Je zit allemaal toch min of meer in het zelfde schuitje.

Ik kruip zo lekker onder de wol, tot morgen.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Jan, Jolanda, Kevin & Wendy..

Woooww wat veel kaarten hebben jullie al..
En het is al hellemaal leuk dat Wendy eindelijk haar kamer uit kan, Eindelijk iets anders voor haar......Nog heel veel BETERSCHAP en hou je sterk.

Dikke Kus Van: Oma, Marleen, Snoepie & kelly

Anoniem zei

Hallooo,

Wauw, Wendy je gaat als een trein, voor je weet mag je alweer naar huis.
Ga zo door.

Dikke kuzz voor juliie allemaal,
Ruud & Anneriet en de jongens

Marjolein zei

Tot morgen!

anne zei

hallo allemaal
wat gaat het goed he je bent zelfs al uit je bootje geweest:-)
nou ga zo door wendy we zijn trots op je dikke knuffel van hier.
kelly en ik gaan morgen naar opa toe kijken hoe het met hem is.

groetjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

Hai Wendy.
Hebben niet van je gehoord dat we niet mochten komen dus dan komen we morgen, wij hebben er in elk geval veel zin in om jullie allemaal weer eens te zien en te spreken.
Groetjes en tot morgen Bert-Gemma en Maik

PS moeten we nog iets voor je mee nemen?

Anoniem zei

Ha die Wendy en familie,
wat fijn om te lezen dat alles zo voorspoedig gaat! Jullie maken daar wel wat mee zeg, geen water in Groningen...Annick is heel nieuwsgierig naar het Huis Anubis, is het leuk Wendy? We hopen dat jullie in deze hectische tijd toch nog een beetje aan rust toekomen.
Groeten van Annick, Jet, Laurens en Yvette

Anoniem zei

Hoi, wendy en de rest

Wat fijn zeg even je kamer uit, iets ander zien,
Je gaat wel als een trein, volhouden hoor!
Groetjes andre en Nel

anne zei

hey allemaal
we zijn geweest, opa had nog wel pijn maar verder ging het wel,hij wil graag naar huis om zijn boomen te planten.
wendy opa is bere trots op je dat je het zo goed doet.
dikke knuf van ons allemaal xxxxx

Anoniem zei

haay, wendy & Fam
leuk dat bingo.
kan je je nog vermaken ??
ikk hoop van wel.
ik miss je wendy.
leest wendy dit eigelijk ook ??
PLZZ kom snel weer op school.
ik miss je ontzettend
ik hoop dat je NOG meer karten krijgt (leuk tog lekker gezelig)
je vond msn tog eerst leuk en nu niet.
ik begrijp het wel maar wel jammer :(
ik was toen niet op msn :( jammmeer
ik duim natuurlijk nog voor julie alle maal
ik hoop dat er nog meer goede nieuws komt en dat wendy snel weer naar huis mag :):):)
ik gevandag (15 maart) naar toneel:)
gezelig tog ??
nouw maak je ook een gezelige dag van.
en rusten julie maar lekker uit dat verdienenen julie wel
al wast weltrusten :)


X-X-X-Jennifer-X-X-X

Anoniem zei

Hoi Jan jolanda kevin en natuurlijk wendy, wat fijn dat het allemaal goed gaat. We leven allemaal zo ontzettend met jullie mee, ik weet wel zeker iedereen in het dorp denkt aan jullie en vooral aan wendy. En de strijd die ze is aangegaan, super gewoon zoveel bewondering voor jullie allemaal, we denken aan jullie en ik weet zeker vele met ons. Hou vol vele knuffels van helmich saskia demi en reno xxx.