vrijdag 28 maart 2008

vrijdag 28 maart 16.30 uur

We hebben net een gesprek gehad met dokter Duiveman:
Eerst stond de wind vol in de zeilen, nu hebben we stevige wind tegen.
Ze weten nu nog niet precies wat er aan de hand is, maar omdat er eerder een Asperchilles (schimmel) was gekweekt, zetten ze daar nu op in. De microbioloog houdt dit goed in de gaten. Maar het kan dus ook afstoting zijn. Maar als ze alleen behandelen op afstoting, dan kan de eventuele schimmel zijn gang gaan en dat is absoluut niet goed. Ze wachten nu tot morgen middag, dan weten ze hopelijk of het wel of niet de schimmel is. Is het de schimmel, dan gaan we zo door. Is het dat niet, dan gaan we de weg tegen afstoting in. Dit houdt in misschien een bronchoscopie en een beste dosis van een soort prednison.

Als jullie ons op de kamer bellen, zullen wij niet zo veel hierover vertellen, want Wendy wil het niet steeds horen. Dus wil je meer weten, probeer ons dan mobiel te bellen.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

heyyy wendy

we hebben je site gelezen.en we hoppen dat het beter word. zo als het er nu uit ziet is het niet goed maar we hopen dat het goed gaat.

veel beteterschap

van sil en melanie

xxxxx

Anoniem zei

Ik duim voor jullie!!!!
Heel veel liefs Gertie

Marjolein zei

Hey Wendy, Jolanda en Jan

Wat is het akelig om niet te weten waar het allemaal door komt. Ik denk aan jullie.
Ik wilde jullie eigenlijk al eerder deze week weer eens bellen maar heb jullie mobiele nummer niet. Ik zal proberen eraan te komen. Of willen jullie mij misschien het nummer mailen via mijn site?

Liefs, Marjolein

Anoniem zei

haay,
jammer dat het niet zo goed gaat
nou ja het kan veraderen

XXX Jennifer

Anoniem zei

hoi familie, wat ontzettend vervelend allemaal, hoop maar dat snel bkend iswat het is. sterkte

gerard joke stefan en sterre

Anoniem zei

Zet hem op met z'n alle
jullie kunnen ook tegen de wind
in varen toch???
En misschien waait de wind morgen weer in jullie rug. (meestal heb je tegen wind als je graag snel thuis wil zijn)HEEL VEEL STERKTE
Veel Liefs

Fam. Bagchus zei

Hallo,

Hè wat vervelend allemaal. Laat het maar gauw morgenmiddag zijn want dan weten jullie misschien meer. En hopelijk is het dan beter nieuws.
Isabelle vraagt weer of Wendy naar Anubis heeft gekeken. Het was weer erg spannend, Trudy was bijna ontslagen maar gelukkig hebben Joyce en Patricia haar beschermd. En hoe zal het met Jeroen aflopen? Nou maandag gaan we weer kijken.

Wendy, we hopen dat het gauw weer beter gaat, vooral niet de moed opgeven hoor.

Willen jullie ook de groetjes aan Kevin doen?

groetjes van Leonard, Pamela, Isabelle en Stefan

Anoniem zei

Ook wij duimen voor jullie!!

Arie,Marjan,Debbie en Melenie

Anoniem zei

He Wendy en familie, Ik vroeg vanmorgen aan Silvia hoe het met je is. Die vertelde dat het nu even niet goed gaat. Ze vertelde ook dat je een site heb waar iedereen kan volgen hoe het met je gaat. Bij deze willen we je veel sterkte wensen.

Groetjes Gidion Boogaard en Detty Hansma

Anoniem zei

Lieve Wendy,

Ik ga heel hard voor jou duimen dat het gauw weer een stukje beter met je gaat. Ik vind je echt een super kanjer. Ook de groetjes aan papa en mama. Ik blijf elke dag natuurlijk jouw avonturen volgen.
Dag lieve meid, ik hoop je gauw weer te zien in ons durpie.

Groetjes, Carla van Bommel

Anoniem zei

Lieve mensen
Natuurlijk leef ik met jullie mee.
Voel toch wat het is en begrijp wat het inhoud.
Mag ik voor wendy een noveen kaars van pater pio aansteken.
Al geloof je niet , dan nog weet je dat er ergens een lichtje brand voor wendy Dat ergens is dan in het limburgse posterholt
Veel liefs groetjes de oma van dean, ps, voel me ook een beetje met jullie mee als de oma van wendy