dinsdag 1 april 2008

woensdag 2 april 20.30 uur

De insuline is vannacht wat naar beneden gegaan, van 2,2 ml per uur naar 2,0 ml/u.
Nu vanavond staat hij nog op 1,5 ml/u. Maar de suikerspiegel schommelt nog wat.

Gewicht 20,5 kg.

De dokters zijn langs gweest. De foto is goed. Ze klinkt goed, rechts iets zachter, maar dat komt van het middenrif.
Wendy mag weer naar beneden! De prednison geeft haar de komende dagen/week genoeg bescherming, we moeten het niet bewust opzoeken. Maar het is voor Wendy ook goed om even naar beneden te zijn.

En vanmiddag was het lekker gezellig. Sterre, Robin, Joke en Gerard kwamen op bezoek. En wat hadden ze voor Wendy mee? Augurken, dat vindt ze heel lekker! En voor Dean? Een blik knakworsten! Geweldig.
En Gerard weet je wat Wendy vanmiddag zei toen jullie al weg waren? Ik ben Gerard vergeten te bedanken voor het zorgen voor de chips. Dus Gerard bij deze alvast bedankt!
We zijn vanmiddag met z'n allen naar de gymzaal geweest en hebben Wendy aan het werk geaet. Ze heeft op de hometrainer gefietst.
Daarna was het tijd voor clown Japio. Hij kwam eerst langs op de afdeling en gaf iedereen (ook Sterre en Robin) een knuffelbeertje. Helaas was er geen rolstoel beschikbaar, dus hebben we op de televisie gekeken.
Nienke kwam ook nog even langs en toen hebben ze met z'n vieren het spel doolhof gedaan.

Wendy had vandaag maar tijd voor een half uur school. De juf vindt dat Wendy het heel goed doet. Ze gaat kontakt opnemen met juf Aya voor nog andere werkjes. Robin komt zaterdag alweer en dan kan hij de spullen wel weer meenemen.

Oma van Dean: Bedankt voor de button. Wendy vindt hem cool!

Ik geloof dat half Cocksdorp voor Wendy in de weer is voor de knikkers van het huis Anubis! Mocht je knikkers over hebben, dan zorgen Kevin en Robin wel dat ze bij Wendy komen. Geweldig!

Jan is vanmiddag met Joke en Gerard mee terug gereden naar Texel. Even bijtanken, zodat hij van het weekend hopelijk weer fris hier heen komt. Jan, als je dit leest: Slaap lekker in ons bedje en doe iedereen in 't durp de groetjes. Dikke knuffel van je meiden!!!!! En geef Kevin uiteraard ook een beste zoen van ons!!!

9 opmerkingen:

Marjolein zei

Goed te horen dat je hebt gefietst! Hopelijk lukt het je om elke dag wat meer te doen. Wel balen dat er steeds geen rolstoel is als je even naar beneden wilt. Is het misschien een idee om iemand te vragen om jouw eigen rolstoel mee te nemen naar Groningen? Misschien met het bezoek van komend weekend.
Liefs

anne-marie zei

Dat zijn me toch goede berichten
Heeft wendy de plaat al waar de knikkers op moeten?
Ik had er al twee gekocht?
Maar dat wat half cocksdorp niet bij elkaar krijgt , ga ik aanvullen, dat is vast en zeker.
Wendy kindje maak je gen zorgen, je krijgt ze bij elkaar, zowaar ik deans oma ben
En van die buttons, hebben ze er vier, had ik voor dean gekocht , Nu ik weet dat jij die leuk vind komen de drie andere coolers ook naar je toe.
Wendy wat spreken we af, elke week een?
Is dat goed?
Dan zit er bij mijn volgend kaartje weer een button.
Veel liefs Beterschap voor jan, groetjes oma van dean

Anoniem zei

hallo verre familie, ben blij dat het nu weer de goede kant opgaat.Heb veel bewondering voor jullie allemaal en Jan veel beterschap.Ook weer de groetjes voor jullie allen van tante Corrie Noordhoek heb je haar kaart al ontvangen Wendy ?
groetjes Nel de Wilt

Anoniem zei

hoi hoi wat knap van je wendy dat je al op de hometrainer zit, dat zag ik je zaterdag nog niet zo doen!! Het is bijna onvoorstelbaar.
Echt super. Groetjes Margreet

Anoniem zei

jullie kennen me niet ben een tante van bjorn maar inderdaad er liggen zeker drie kanjers in groningengoed te lezen dat het met wendy weer beter gaat volg jullie dagelijks wens jullie alle sterkte en duimen zeker ook voor jullie

Anoniem zei

Hoi Wendy en de rest.

Geweldig nieuws allemaal
Heerlijk op de fiets gezeten.
Dat zie ik me nog niet doen.
We lezen steeds iets over knikkers en buttons,kunnen wij ook iets doen?
Laat het even weten.
Groeten uit Vlaardingen.

Dikke kus Andre en Nel.

Anoniem zei

heeii wendy,,

Ik geef alle knikkers die ik krijg aan robin:P ik heb er vanmorgen ook alweer 5 gegeven en je moest erdaarvan ook nog een paar!!!!

xxx jolienthje

Anoniem zei

Hee wendy<33

Wat fijn om te lezen dat je nu al hebt gefietst! En ik hoorden dat kevin het nieuws al hebt vertelt.
en fijn dat alles beetje bij beetje vooruit gaat! Groetjes daar. En Zo als ze hier nu al de helentijd roepin in huis. Even Wendy's site checken hoor! dus er woordt dagelijks gekeken. En groetjes van mij ouders en Olivia.
Heel veel Beterschap.

Groetjes Eveline

Anoniem zei

Jolanda wat ben je laat vandaag. Ik ben net klaar met werken, en zie nog geen nieuw bericht.Ik mis het echt. groetjes Karin van Empel