maandag 19 mei 2008

maandag 19 mei 14.30 uur

Dag nummer 2 van de OKT3.

De gift is vandaag wat later, omdat er leveringsproblemen zijn. En ze willen het pas geven als ze zeker weten, dat er genoeg in voorraad is. Misschien moet het uit het buitenland komen.

Wendy gaat nu, omdat ze aan van alles en nog wat vast ligt (satusatiemeter, 2 infusen met allebei twee slangetjes en een sondevoedingslijn), op bed op de po. Maar een paar weken terug woog ze maar 19 kg, dat is nu al 23,3 kg! En dat voel je best als je haar moet op tillen.
Dit extra gewicht komt ook doordat ze vocht vast houdt.

Om 14.15 uur kwamen de dokters met de OKT3. Maar nu bleek dat het al te lang geleden is dat ze de metylprednisolon heeft gehad. Dus dat moet nu eerst overnieuw en pas daarna kan de OKT3 worden gegeven. Dus dat wordt een uur of 5.

10 opmerkingen:

anne-marie zei

hier ben ik wel even stil van.
Wens jullie al dat ,wat jullie je zelf ook wensen
Liefs groetjes anne-marie

Anoniem zei

hoi allemaal,
wat ontzettend spannend, en wat doet ze het weer goed, knap hoor om zo de strijd weer aan te gaan.
we duimen voor jullie, en houden de berichtjes goed in de gaten.
Hou je taai en de groetjes van ons.
Joke Gerard Stefan en Sterre xxxxx

Anoniem zei

Lieve Wendy en familie.
Ik heb 24/7 kaarsjes branden voor jullie.Wendy echt toppie hoor !!!

Anoniem zei

Hallo Wendy en pappa, mamma en niet te vergeten Kevin,
Wat moeten jullie veel doorstaan. Ik weet wat het is om maar te wachten wat er nu weer komen gaat, maar het is bij jullie veel heftiger als bij Demi. Jullie zijn kanjers, dat jullie je er zo doorheen slaan. Blijf met z.n allen 1. Dat is de grote kracht. Maar ik hoop dat Wendy nu eindelijk eens echt kan gaan genieten van haar nieuwe longen. Daar doe je het toch allemaal voor.

Heel veel moed en liefs van
Olga (Demi's oma)

Anoniem zei

Hoi Wendy en de rest.

Het blijft wel en race met hindernissen, maar lieve mensen houd de moed erin.
Groeten vanuit een koud Vlaardingen
Dikke kus van Andre en Nel.

Anoniem zei

hoi wendy. wat een lang verhaal voor iemand voor jou leeftijd. ik en mijn familie volgen jullie al een tijdje op internet en via marleen, (mijn klasgenootje).
ik hoop dat het snel allemaal goed komt.
dikke kus minke, iris, carel en annalies.

Anoniem zei

hoi wendy ik wil je dat nog gaan vertalen deze zomer komt demie naar texel en blijft wonen
en veel sterkt met je je kan het meis
sterre

Marjolein zei

Ik hoop dat alles weer goed is gegaan vandaag.

Veel liefs

Anoniem zei

Wat een spanning allemaal zeg! We denken aan jullie! Liefs Margreet

Anoniem zei

Hee Allemaal

23,3 kg Goed zoo wendy gaa zoo door hé
En gelukkig is alles vandaag goed gegaan.
Alleen jammer dat die medicijnen zoo laat kwamen.
En ik heb net een kaarsje voor jullie aan gestoken met super de puper veel liefde
We denken en duimen voor jullie allemaal

Nou een superr dikke kus van: Ruurd, Anneriet, Robin, Jeroen & *Marleen*