zaterdag 12 juli 2008

zaterdag 12 juli 21.00 uur foto 1



Ik wilde al heel lang foto's op dit blog zetten, maar helaas ben ik niet zo heel handig met de computer. Dus lukte het steeds niet op de manier die ik wilde, namelijk de foto's allemaal apart via een link op de pagina. Nog steeds is dit niet gelukt, dus doe ik het nu maar op de omslachtige manier. Deze foto is op 7 Maart 2008 genomen, 3 dagen na de operatie, op de kinderIC. Verpleegkundige Johanna is bezig met een infuus van Wendy. Dit vindt ze niet echt prettig. Rechts achter Wendy zie je alle infuuspompen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi ik heb per ongeluk mijn bericht achter gelaten bij de onderste foto.

Gr. Petra

anne-marie zei

Hoi Fam Abma
Nou kreeg me toch de kriebels
Zag in eerste instantie wendy weer in het ziekenhuis.
Heb het er nog wrm van.
Gelukkig gaat he over fotoos van eerdere dagen.
Ga ze straks nog even bekijken .
hoop dat het bij jullie en met wendy alles goed gaat

Anoniem zei

heey alls goed gaat het daaar
ja zeker doeg gr ruben