woensdag 13 mei 2009

13 mei 2009 21.00

SCHOOLVOETBAL.

Van daag hadden we schoolvoetbal.
We vertroken om half 1 van af school.
Op weg naar Den Burg.
We moesten om 1 uur op het veld zijn.
Het ging heel goed.
4x gewonnen en 2x verloren.
Na een paar wedstrijden kregen we van de coach drinken , en van een tiemgenoot zakie chips.
Uit eindelijk zijn we derde geworden heelgoed ,anderen van onze school zijn tweeden ,zevende,fijvde geworden.
Toen gingen we naar het dorpshuis in De Cocksdorp (daar woon ik),daar gingen we een patatje eten en limonaden was heel lekker .
Toen was het ongeveer kwart over zes,toen ging ik naar huis douchen.
Ik zweten echt heel veel.


Dit was het weer van deze keer!!
Tot de volgende keer maar weer!!


2 opmerkingen:

brenda2 zei

Hallo Wendy,

Ik volg jou verhalen al van vlak na je transplantatie. Ik vind het heel fijn voor je dat je nu zelf het verhaal kan vervolgen. Zweten is niet fijn maar wel een teken dat je weer volop mee kan doen. Geweldig.
Groeten Brenda Vis

Alida zei

Wat goed zeg!
Volgens mij heb je een heerlijke dag gehad.
En dit kun je allemaal weer doen omdat je een nieuwe long hebt gekregen.
Wat zal dat een fijn gevoel zijn.

Groetjes van Alida