maandag 24 maart 2008

maandag 24 maart (tweede paasdag) 21.00 uur

Vanmiddag zijn Marleen, oma Abma, Anneriet en Ruurd geweest. Heel erg fijn om ze weer even te zien. We hebben gezellig met z'n allen in het personeelsrestaurant gezeten. En lekker bij gepraat.
Kevin is met hun mee terug gegaan naar Texel. Hij is hier zowat drie weken geweest. Ik vind dat hij het heel goed heeft gedaan, ik ben trots op hem. Maar het is nu ook genoeg geweest. De verveling slaat toe en school roept ook weer. We weten dat er goed op hem 'gepast' wordt en dat is heel erg fijn.
Kevin als je dit leest, ik mis je nu al (ondanks de rust hier nu) en bel zo nu en dan !!!!!!!

En vanavond was het eindelijk zo ver, om 6 uur gingen we naar het Ronald MC Donaldhuis. Daar waren ze al druk bezig met het voorbereiden van het gourmetten. Na het huis Anubis gingen we echt van start. Heerlijk even niet het eten uit het personeelsrestaurant en Wendy mocht mee!! Samen met Bianca, Nienke, Anne en Frank hebben we een leuke avond gehad. Om 8 uur vond ze het genoeg en zijn we weer terug gegaan.
En nu ligt ze heerlijk te slapen.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi familie,
heb jullie nieuws weer gelezen (zoals bijna iedere dag) het gaat nog steeds goed lees ik alleen nu nog gewicht erbij inplaats van eraf maar dat zal ook wel goed komen. hier sneeuwt en hagelt het het weer eens en lijkt het voorjaar nog ver weg. jullie zijn alweer 3 weken weg en sàvonds is het wel erg donker aan de overkant v.d. straat( ook omdat de lantaarnpaal stuk is)`k hoop dat jullie je langste tijd daar gehad hebben. Wen doe je best en tot het volgend bericht. groetjes Joke en ook Sterre

Anoniem zei

WENDY IK WEET NIET HOE HET ANDERS MOET MAAR IK WOU EVBEN VRAGEN HEB JE DE KAART GEKREGEN DIT IS MIJN EMAIL KLAAS-JANBOON@LIVE.NL

Anoniem zei

hoi wendy,

wat heerlijk voor je dat je mee mocht naar het mc donald huis! kan me zo voorstellen dat je het heerlijk vondt weer even iets anders te zien dan je ziekenhuiskamer.
Jolanda, ik krijg je niet te pakken via de tel. dus vraag ik het je zo. Wanneer kunnen we het beste langs komen?
Groetjes Margreet

Anoniem zei

He Wen alles gaat goed hoor ik net van je moeder maar nu heb ik eigenlijk nog een vraag aan jou, het is natuurlijk heel erg knap en lief van je moeder dat ze elke dag weer een stukje schrijft op jou blog maar wanneer schrijf jij zelf eens een klein stukje dat zouden we toch zo leuk vinden !!!!
Lieverd blijf goed je best doen dan zien we jullie weer gauw op Texel
groetjes Bert-Gemma en Maik

Anoniem zei

Heee wendy!

alles goed Daar?
Wij missen jullie ook!
We lage helemaal dubbel omdat jullie hadde getypt ; Ondanks de rust hier nu! Hahhaha.

Nja, wij gaaaan de tele maar is opnemen ;D!

xx