vrijdag 7 maart 2008

vrijdag 7 maart

Druk, druk, druk. Maar ik heb eindelijk even tijd om jullie bij te praten.

De nacht-zuster zei vanochtend dat Wendy een rustiger nacht had dan de nacht ervoor. Maar echt lekker had ze niet geslapen.

Wendy doet het nog steeds heel erg goed, maar ze is wel een beetje bangig. Er komen zoveel dokters e.d. binnen lopen. En wie gaat er wat doen en doen dat eventueel zeer. En ze vind het niet leuk dat ze 's nachts alleen is en dan nog wel met een zuster die ze niet zo leuk vindt.

MAAR, daar komt nu verandering in. Ze is namelijk vanmiddag verhuist van de kinder IC naar afdeling M4. Dit betekent dat ik vanavond bij haar mag slapen!!!!!

Wendy had in haar linker pols een infuus in haar slagader en die mag je alleen op de IC hebben, dus deze is eruit.

Het geen waar ze nu het meeste last van heeft is het droge slijm wat in haar keel zit. Ze ademt veel door haar mond en ze mag niet te veel drinken, want dan houdt ze te veel vocht vast. En ze kan natuurlijk nog niet heel goed hoesten.
En ze heeft door het hoesten veel lucht in haar maag. Dat zit haar ook niet zo lekker.

Kevin is vanmiddag naar de bingo geweest en hij heeft 2 roze, bloemachtige decoratie-hangers voor Wendy gewonnen.

Op Wendy haar nieuwe kamer is het luxe, tv, telefoon, video en computer! En het is hier een stuk rustiger.

Het adres is nu geworden:

UMCG
afdeling M4VA
kamernr. 10 Wendy Abma
Postbus 11120
9700 CC Groningen


Wendy heeft nu ook telefoon op haar kamer, maar rust is nog heel belangrijk voor haar. Jan en ik zijn als we niet op de afdeling zijn, mobiel bereikbaar. Als je naar Wendy's kamer belt dan graag tussen 11.00 en12.00 uur en tussen 15.00 en 19.00 uur bellen. Het telefoonnummer is 050-3616867.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Wendy,

Lekker dat je een kamer voor je zelf hebt met alle luxe erom heen.
We hopen dat je nu wat lekkerder zal gaan slapen en je kunt iniedergeval genieten van de goede zorgen van je moeder.

Groeten Freerk.

Marjolein zei

Hoi Wendy

ik had het er vanmorgen met Freerk al over dat ik dacht dat je vast wel voor het weekend naar de afdeling zou gaan. En ja hoor, wat goed! Ga zo door meid

Liefs, Marjolein

Anoniem zei

heyyy wendy en de rest
mooi dat alles goed gaat met wendy
en mooi dat ze nu alleen op een kammertje lecht.. en gezellig dat je moeder nu bij je mag slappen... hou je taai en trekte
en ik denk vaak aan je wendy..

heel veel liefs van sil en maruis

Anoniem zei

hoi wendy,
over 5 nachtjes kom ik met mam naar
groningen ik heb er veel zin in.
het gaat gelukkig goed met je.
ik mis jou wel erg heel veel kusjes
van robin xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Fam. Bagchus zei

Hallo allemaal maar vooral Wendy,

Wat geweldig. Wij zijn allemaal erg blij dat het zo goed gaat. En dan nu op een leukere kamer en niet meer alleen slapen.
Wat een superheldin is Wendy!
Mag je al uit bed? Gelukkig heb je nu TV, dat is altijd leuk. Heb je leuke zenders op de TV? Isabelle vraagt of er al visite is geweest. Nou wij gaan alles goed in de gaten houden. Veel suc7 allemaal.
groetjes van Leonard, Pamela, Isabelle en Stefan Bagchus

Anoniem zei

lieve wen wat fijn dat het alweer wat beter gaat,we missen je erg doe maar flink je best om weer beter te worden. dikke knuf en de groetjes aan allemaal.
Sterre

Anoniem zei

lieve wendy
ik hoop dat het een beetje leuk is daar, veel liefs en beterschap:

samantha.

Anoniem zei

Hoi Wendy,
Wat ben je toch een kanjer dat je het zo fantastisch doet. Bij elk nieuws over je ben ik weer verrast en vind het geweldig dat het zo goed gaat. Ga zo door!
Juf Aya

Anoniem zei

Lieve fam. Abma,
Gisteren hoorde ik op het werk dat Wendy nieuwe longen heeft gekregen,wat een fantastisch nieuws. Ook lees ik hier dat het goed gaat, en dat je sinds vandaag een eigen kamer heb met een bed voor je mamma er bij en heel veel luxe. Heel veel beterschap, en hoop jullie snel weer te zien op 28. Groetjes Brigitte en Dylan