vrijdag 7 maart 2008

zaterdag 8 maart 7.30 uur

Goedemorgen,

Wij zijn al wakker. Na een nacht met nogal wat onderbrekingen.
0.30 uur tijd voor sprayen en medicijnen
4.00 uur 5 zusters om Wendy haar bed, niemand weet hoe ze een nieuwe vacuum-opvangbak moeten instaleren voor de drain. Er moet een zuster van de kinder IC bij komen om het voor te doen.
5.00 uur Wendy wordt wakker
6.00 uur tijd voor medicijnen
6.45 uur het is nu echt op met de nachtrust.

We gaan nu lekker tv kijken en straks ons lekker opfrissen. Tot later.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Groningen,
Wat een gedoe zeg zo 'snachts,ik kan me voorstellen Wendy dat je dat allemaal niet zo leuk vindt, maar gelukkig kunnen jullie nu gezeliig samen slapen.
Ik hoop voor jullie dat het vannacht wat rustiger is.
Tot morgen,
Ome Ruud en Anneriet

Anoniem zei

Hallo Wendy
Wat goed zeg dat je nu op zal bent en dat mama nu bij je mag blijven slapen,(zal Jan wel niet zo leuk vinden denk)
Als je volgende week nog daar bent en het is niet zo druk met bezoek dan komen Gemma en ik volgend weekend bij je op bezoek als het mag?
Groetjes en een dikke kus en ook de groeten aan Jan Jolanda en Kevin

Bert Gemma en Maik

Carla's Fashiontrain zei

hoi wendy! tjonge jonge het valt ook niet mee he wijfie dat gesol met je.. nou als ik weer is zit te piepen om een stom pijntje of zo zal ik aan jou denken en mezelf een schop onder m'n kont geven goed? maar hou je sterk hoor en als je het zat bent dan mag je best ff van je af zeuren en even niet zo sterk zijn dan zijn papa mama en kevin d'r voor je...en als ik het goed begrijp dan moeten jullie tegen de tijd dat je naar huis mag wel een container bestellen om al die knuffels en cadeautjes mee te krijgen hahaha nou lieverd heeeeeeel veel sterkte de komende tijd en heeeeeeeeel veel kusjes van mij!

carla uit hilversum