woensdag 12 maart 2008

woensdag 12 maart 13.30 uur

Het wordt gelukkig heel eentonig, maar ik kan weer alleen maar melden dat het buitengewoon goed gaat hier.

Dokter Duiveman is weer langs geweest. Hij heeft Wendy zelf naar haar longen laten luisteren.
Wat klinkt dat schoon! zei ze met een lach op haar gezicht.

Jan had zich zelf voorgenomen om het niet te vragen, maar kon de verleiding niet weerstaan.
Hij vroeg hoe lang het nog ongeveer kan duren eer ze naar huis mag. De dokter antwoorde toen:
de snelste tot nu toe was met 2 en een halve tot 3 weken weer thuis, maar dit gaat wel heel erg snel.

Wendy heeft vandaag al op de weeg-stoel en de toilet-stoel gezeten!
En ze heeft al weer een paar pasjes gelopen.
De grote pleister is er af, er zitten nu allen nog maar kleine pleisters op de gaatjes van de drains. Hierdoor kan ze ook al wat beter rechtop staan en zitten.

En het bloedprikken kan nu tot opluchting van Wen weer gewoon in haar arm.

9 opmerkingen:

Marjolein zei

Ga zo door meis :-)
Tot zaterdag!

Anoniem zei

heyyy wendy en de rest
mooi om te horren dat het nog steeds zo goed gaat met wendy...
en ik hoop ook dat ze gouw weer naar huis mag kunnen we sammen een spelletje doen... doe de groetjes maar aan jan jolanda eb kevin van ons
en ik lees bijna elke dag op je site om te kijkken hoe het met je gaat .. nou beterschap nog een sterkte

heel veel liefs van sil en maruis

Anoniem zei

hoi wendy
je kan mij niet maar ik ben een vriendin van je tante nel
ik vind je een heel dapper meisje.
en ik ben heel blij voor je dat het zo goed gaat. groetjes
klaassiena

Anoniem zei

hoy wendy en de rest van de familie natuurlijk
Ik lees dat het hartstikke goed met je gaat, wat geweldig he.
ik hoop dat je vanmiddag veel plezier heb gehad met Robin en Sterre, ik hoor straks wel van ze
hoe het was. houw je taai en de groetjes Joke

Anoniem zei

hallo,lieve allemaal,
wat geweldig dat het zo voorspoedig
gaat.Wendy,wat ben jij een geweldige griet,ja de rest van de
familie ook uiteraard,wij hopen
voor jullie allemaal dat het zo
door blijft gaan.

groetjes,en knuffels.
tante nel/ome jaap..

Anoniem zei

haay wendy en de fam.
fijn dat het met wendy zo goed gaat fijn dat ze weer sneler dan gedacht naar huis mag:D
ik en julie vooral vind het heel spanend:P
typt wendy zzelf ook al ??
misst Snoepie wendy niet
lijkt me wel tog
ik duim nog steets voor julie en dat uurlijk meer voor Wendy nog meer

X-X-X-jennifer-X-X-X

Anoniem zei

Hallo Wendy + de rest

Het is echt heel leuk om te lezen dat je over een paar weken weer naar huis mag...
en dat alles zo goed gaat
We zijn super trots op je
Heel veel sterkte en we bellen nog wel een keer..

Dikke kus van Oma en Marleen

zuurtje zei

Hallo Lieve Wendy,
Meisje ik lees elke dag de berichtjes die je moeder schrijft ik heb bewondering voor je dat je zo goed je best doet als je zo doorgaat ben je zo thuis je bent een echte kanjer hoor.Lolanda Jan En Kevin voor jillie zal het ook een pak van het hart zijn dat alles zo goed gaat.Groetjes en veel liefs. jeanne v,Woensel

Anoniem zei

ook van deze kant wordt het eentonig gelukkig maar inderdaad wat fijn zeg dat het zo goed gaat kan me goed voorstellen dat je vraagt hoe lang het nog duurt voor je naar huis kan! Heerlijk voor je Wendy dat je je handen\armen weer kunt gebruiken
Liefs Margreet