woensdag 12 maart 2008

woensdag 12 maart 19.00 uur

Vanmiddag kregen we bezoek van Petra, Robin en Sterre. Kevin, Robin en Sterre hebben Wendy d'r helium-ballon weer laten vullen en ze zijn op de foto geweest met Diddlina. Jammer genoeg voor Wendy kwam Diddlina niet naar de afdeling.
De voorraad snoep is aangevuld (Sonja heb ik op vakantie gestuurd), een mooi kado uit Egypte gekregen en de ramen tegen over Wendy haar bed zijn al bijna niet meer te zien. Ze hangen vol met alle lieve, grappige en mooie kaarten.
En van Robin heeft ze een hele bijzondere ketting gekregen, een dolfijnen vriendschaps-ketting!

Ik ben met Kevin gaan kijken bij de traumahelikopter en laat ie nou net gaan opstijgen! Best leuk om dat eens te zien.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo Jolanda Heb de blog gelezen wat een hectische tijd hebben jullie achter de rug.Wat fijn dat Wendy nieuwe longen heeft gekregen en wat gaat het al goed met haar, gefeliciteerd. Was al een beetje op de hoogte via je zus Nel, nou die zit nu ook gezellig op de bank ! hoe snel kan je wat overkomen he.Ook moet ik jullie de groeten doen van tante Corrie,ze ligt zelf in het ziekenhuis met een streptokokkenbacterie dus dat gaat niet echt lekker anders had ze vast een kaartje gestuurd. Toen ze hoorde dat Wendy was geholpen was ze zo blij voor julli en zei tegen mij dat ik vooral de groeten moest overbrengen allereerst aan Wendy maar ook aan de rest van de familie, ze denkt en praat best vaak aan en over jullie. Nou Jolanda ik wens jullie nog veel sterkte en geduld toe met een groet uit Maasland je nicht Nel de Wilt

Anoniem zei

beste wendy,
ben blij dat het goed met je gaat.
ik hoop dat je snel weer naar huis mag.
groetjes: samantha jurado zapata

Anoniem zei

lieve allemaal ik ben niet gek met de computer maar dit vind ik fantastisch om zo mee te kunnen lezen en dus ook leven . we zijn heel blij dat het zo goed gaat. lieve wendy je gaat alle record s
breken! jullie doen het allemaal super!groetjes rob mirjam en ben

Anoniem zei

lieve allemaal ik ben niet gek met de computer maar dit vind ik fantastisch om zo mee te kunnen lezen en dus ook leven . we zijn heel blij dat het zo goed gaat. lieve wendy je gaat alle record s
breken! jullie doen het allemaal super!groetjes rob mirjam en ben

Anoniem zei

He Wen je gaat SUUUUUUUUUUUUUPER meid, ga zo door dan ben je spoedig weer thuis.
groetjes Bert Gemma en Maik.
als je het goed vind dan komen Gemma en ik zondag even bij je langs OK.

Anoniem zei

Wat een goede berichten allemaal weer zeg. En wat leuk dat jullie al zoveel kaarten en visite krijgen. Wij gaan morgen nog een mooie kaart voor je uitzoeken Wendy. Hou jullie goed allemaal!
Lieve groetjes, Jacco, Gemma en Sara

Anoniem zei

Beste familie,
Via mijn schoonzus Nel ben ik op de site gaan kijken naar hoe het met Wendy en jullie gaat. Fantastisch om te lezen dat het avontuur van Wendy zo mooi verloopt. Wij hebben bewondering voor haar doorzettingsvermogen.
Wij wensen jullie sterkte en hopen dat jullie spoedig weer thuis kunnen zijn.
Mimi Rietdijk