woensdag 5 maart 2008

Woensdag 5 maart 2008 9.00 uur

Gisteravond hebben we nog de IC gebeld voor we gingen slapen (20.45 uur). De slang was toen al uit haar luchtpijp. Deze pijp zat tussen de stembanden, daardoor kan ze nu alleen maar fluisteren. Verder was alles stabiel.

Vanochtend om 7.00 uur hebben we weer gebeld, Wendy heeft het grootste deel van de nacht geslapen. Tegen de ochtend werd ze wat wakkerder. Ze moest wat hoesten, dit deed uiteraard zeer. Daarom heeft ze wat meer morfine gekregen.

We gaan nu snel naar haar toe.

Als we niet bij Wendy zijn, hebben wij allemaal ons mobiel aan, dus zijn we bereikbaar.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

heyyyyy iedereen
mooi dat alles goed gaat met wendy.
ik wens jullie veel sterkte in de kommen de tijd..

xxxx en een dikke knuffel van sil en de rest

Anoniem zei

Heaaaaai Allerliefste abmatjess

Fijn om te lezen dat alles goed gaat en dat jullie goed hebben geslapen.
Ik zit nu op school en kijk soms even om te infomeren of er nog nieuws is...

Dikkeee Kuzzz Van Marleen...
Heeeeeel veeeeel beterschap Meisiee

Anoniem zei

Hey allemaal daar in Groningen!
Wat heb ik net supernieuws gehoord!
Ik ben nu bij FITT en hoor van Freerk het goede nieuws, kon het natuurlijk niet laten om even de site te bekijken!
Maandagavond nog gecheckt en dan gisteren net niet!

Heel veel succes! Ik denk aan jullie

X, Marjolein

Anoniem zei

ha die jan en jolanda en kevin
sterkte de komende tijd ik blijf wel op de hoogte via petra en marcel hou jullie goed daar we denken aan jullie doe wendy de groetjes van ons.
gerritjan en gerda samantha en patrick plaatsman

Anoniem zei

Hoi, jolanda,jan,en kevin
Voorlopig allemaal goed nieuws gelukkig
Fijn dat Wendy weer een beetje kan praten
Ik kijk elke dag naar deze site en vind het geweldig om zo op de hoogte te blijven van jullie wel en wee
Veel geluk
Nel

petra, anton en ricardo zei

Hoi allemaal,

wij zijn blij dat Wendy de nacht goed is door gekomen.
ook hopen wij dat het verdere herstel, net zo goed zal gaan.
Leuke site om op deze manier over alles op de hoogte te worden gehouden.
Als er iets belangrijks instat geef ik dat ook door aan ma en gijs, ook zij leven erg met jullie mee.

nou allemaal de groeten, en wendy een dikke knuff van ons allemaal.

gr, petra, anton, ricardo, ma en gijs