woensdag 5 maart 2008

Woensdag 5 maart 20.30 uur

Wendy is moe en ligt nu lekker te slapen.
Het blijft nog steeds goed gaan. Straks gaat het belangrijkste medicijn tegen afstoting van het infuus af en moet ze dat gewoon gaan slikken.

Op de foto was wat vocht te zien in de longen. Dit wordt afgevoerd door de drains, ze bekijken dit morgen weer.

Iedereen is zeer tevreden, dus wij zeker.

Nu Wendy zelf kan aangeven wanneer ze extra pijnbestrijding wil, is dat voor haar een wat fijner gevoel.

Tot de volgende update!
Groetjes van Jan, Kevin en Jolanda

21 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi abmaatjes
we houden zo alles in de gaten. wat goed dat alles zo voorspoedig gaat. veel sterkte daar in groningen. groetjes van de blommentjes

Marjolein zei

Wat goed dat er alweer een pomp wordt gestopt en dat je dan alweer een medicijn (Prograft?) zelf kan gaan slikken!

Zet 'm op meid! Ga zo door en volgens mij ben je heel snel weer op de afdeling!

X

Anoniem zei

Hai wendy en familie,
Wens jullie het allerbeste voor de komende tijd.
Goed te horen, dat Wendy kleine stapjes vooruit gaat.
Veel liefs Regina < moeder van twee meiden met cf >

Anoniem zei

Wat een geweldig nieuws. Duimen met jullie mee dat alles verder goed verloopt.
Groetjes
John,Erica & Eize

Anoniem zei

Halloo Kanjers,

Geweldig deze weblog kunnen we rustig lezen wat er allemaal met Wendy gebeurt.
En geweldig dat het allemaal zo goed blijft gaan, ga zo door Wendy.
Jullie zijn allemaal kanjers..
Slaap lekker.

Anneriet

Anoniem zei

voor Wendy, Kevin, Jolanda en Jan,
wat fantatisch dat het allemaal zo goed gaat. Ik hoop voor jullie dat het zo goed blijft gaan. Het is heel spannend allemaal.Ik wens jullie veel sterkte.

Groet,
juf Marian

Fam. Bagchus zei

Wij weten niet wat we horen! Dit is geweldig. Nu maar hopen dat alles zo positief blijft gaan. Wij duimen mee. Groetjes, Leonard, Pamela, Isabelle en Stefan.

Anoniem zei

Hallo buurtjes

Wat fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat met Wendy. Hou jullie haaks daar in groningen.

Marcel & Sandra
Silvana & Lars

Anoniem zei

Wendy en familie,

Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Ik duim voor jullie dat de postoperatieve fase ongecompliceerd zal verlopen. Hopelijk zijn jullie met zijn allen snel weer thuis.

Robbert van den Bent

Anoniem zei

Hallo Fam. Abma,

Goed om te horen dat het allemaal goed gaat. Door de evaring die ik heb met marjolein weet ik precies wat jullie moeten doormaken. Wij wensen jullie heel veel sterkte toe de komende tijd en zien jullie graag weer terug op texel. Houd jullie alle 4 taai.

Groeten van Freerk en Bas.

anne zei

hey wendy en fam
ben blij dat het goed gaat en zo iedere dag een beetje meer.
ben erg trots op je je bent echt een sterke meid :)
dikke kuzzzz fam verhagen

Anoniem zei

Het is bijna zeven uur en zit op mijn werk, even kijken hoe het met Wendy is. Goede berichten dus en dat is heel geweldig. Heel spannend de komende dagen, ik wou dat we konden helpen.

Veel groetjes,

Andre

Anoniem zei

Heey Wendy.

Ik hoop dat je heeeeel snel weer naar school mag...

Groetjes Noor

Anoniem zei

Beste Fam.Abma
Wat super dat alles zo voorspoedig verloopt.
Ik wens jullie en Wendy veel sterkte en kracht toe in deze spannende tijd.
Groetjes en veel liefs van Anita( moeder van Dean Ronckers, die ook op de wachtlijst staat)

Anoniem zei

Heaaaaii, Jolanda,Jan,Kevin,Wendy.

Super hoor deze weblog ik vindt hel handig en leuk om berichtjes achter te laten.
Nogmaals heel veel sterkte en heel veel beterschap.

1.000.000.000.000.000.000.000.000 kusjes van Marleen.

P.S Ik ga Vanavond even langs Snoepie en Kelly..

Anoniem zei

Lieve Wendy.

ik ben echt heel blij voor je.
ik kan niet wachten tot ik je weer zie.
ik verveel me zoo zonder jou in de klas je bent echt een heeel lief.
ik zit nu achter de computer en ik weet eigenlijk gewoon niet wat ik moet zeggen. ik wil graag vanalles zeggen maar het onglipt me steeds.

heel veel liefs en ontzeted veel knufels van je friendin :

Beau-Floor tot gauw dag dag!!!

Anoniem zei

Hey Jolanda, Jan, Kevin en Wendy.
Wat fijn om te lezen dat alles tot nu toe zo voorspoedig verloopt.
We wensen jullie allemaal veel sterkte toe. En voor Wendy heel veel beterschap!!!!!
Groeten Martin, Esther, Selina en Melanie Kuip

hiske zei

Fantastisch dat het goed gaat met Wendy! We leven met jullie mee.
Fijn om op deze manier te kunnen lezen hoe het met haar gaat.
Veel liefs van ons allemaal uit Den Helder.
Hiske

Anoniem zei

Lieve Wendy,
Wij vinden het super leuk dat je nieuwe longen hebt gekregen.
Wij hopen dat je snel weer op school komt.
Veel liefs en kusjes van Ninamarije&Carline

Anoniem zei

dag lieve wendy,

wat een uitstekende supergoede berichten.

Ga zo door meid !!!!

Groet,
meester Kor

Anoniem zei

Hee wendy & Fam.

Gelukkig gaat alles goed daar,
Mooi dat ze dat allemaal zelf kan aan geven wanneer ze meer pijn heb.
& Wen heel veel sterkte hé! ( Naom & Wendy zusjes forever toch? :) ik kom je zo snel mogelijk opzoeken!)
Leeen : heeel veel sterkte wendy, Het komt vast allemaal goed!

xx Naom & Leeen.