zaterdag 29 maart 2008

zaterdag 29 maart 17.30 uur

Gezellig!! Kevin, Margreet en Coby waren er vandaag. Leuk om Kevin weer even te zien en Kevin heeft iedereen hier weer even gezien. Coby en Margreet hebben op de kamer een Anubis-sfeer achter gelaten. We gaan hard oefenen met de spelletjes zodat we als we weer thuis zijn goed tegenstand kunnen bieden.

Fam. Bagchus: Wendy is momenteel niet heel erg lekker, maar het huis Anubis kijkt ze echt wel!

Oma van Dean: Wat lief van U dat U voor Wendy een kaars wilt branden, we kunnen de komende dagen alle hulp gebruiken! Jan heeft gisteren de ouders van Dean gesproken. We vinden het jammer dat ze niet in het Ronald MC Donaldhuis kunnen.

Maar nu de beslissing van de doktoren!
Wat de schimmel betreft: - er zijn in de laatste kweken
geen schimmels gevonden
- de foto van vandaag is beter
dan die van gisteren
- bij het beluisteren van de longen
klinkt het ook beter dan gisteren.
Maar de waarden in het bloed duiden meer op afstoting.
Na overleg van dokter Duiveman, dokter Rottier en een transplantatiechirurg voor volwassenen is besloten om Wendy zowel Vfend (tegen schimmel) en een soort prednison (tegen afstoten) intraveneus (via het infuus) te geven. De prednison is drie dagen lang een beste dosis. Hierdoor wordt haar weerstand nog lager.
Er is geen reden tot paniek, maar het worden drie spannende dagen.

10 opmerkingen:

Marjolein zei

Ik duim voor jullie!
Ik voelde me na de pred een stuk beter, ook al ging het daarvoor niet eens heel slecht.
Ik bel morgen..
Liefs, Marjolein

Anoniem zei

hoi jan jolanda en wendy
De kaars brand.
Net als wendy is deans lievelings programma anubis.
Dean heeft me paaszaterdag gevraagd de knikkers van anubis van super de plus te sparen.
Is er al iemand die ze voor wendy spaart.Wil best helpen.
Voor de rest ik blijf in gedachten ook bij jullie . Wacht net als jullie de komende dagen met spanning af.
Wens jullie een fijne zondag Groetjes veel liefs Oma van dean

Anoniem zei

we duimen voor je wendy en dat je lichaam en de longen het goed gaan doen groetjes familie van carline

Tamara M. zei

Ik duim ook voor jullie!!
xxx Tamara

Anoniem zei

Lieve wendy kevin en jan en jolanda, wat een onzekere dagen weer voor jullie, we lezen zoveel mogelijk wendy,s avontuur en soms wil je dan een reactie sturen, maar dan weet je de juiste woorden er niet voor te vinden. Soms word je er heel emotioneel van, omdat we allemaal ouder zijn. We denken in iedergeval elke dag aan jullie en branden dan ook elke dag een kaarsje voor wendy. Als je weer naar huis mag wendy moet je maar niet van saskia schrikken want met pasen heb ik weer zoveel paaseitjes gegeten, dat mijn billen nu echt groot en rond zijn ha ha je herkent mij wel weer als ik voorbij loop ha ha Zwaai ik dan met mijn billen ok, we zijn hier allemaal trots op jou en ook ontzettend op jou ouders en je broertje je bent een kanjer een hele dikke knuffel van helmich saskia demi en reno xxxx

Anoniem zei

Hoi Wendy en de rest.

Zet hem op meid,je bent een kanjer
Wij duimen voor jullie en denken veel aan jullie.

Heel veel liefs Andre en Nel.

Anoniem zei

Ook in Oudeschild wordt er de komende dagen een kaarsje voor je gebrand, Wendy. Baat het niet, dan schaadt het niet, toch. Hopen dat de medicijnen hun werk doen.
Groeten Ed karin Raymond en Jolein.

Anoniem zei

Hoi Wendy+fam.
Wij willen jullie veel sterkte wensen de komende dagen en hopen dat het snel weer beter gaat.
Wendy zet hem op!!
Groetjes Gerrit, Evelien, Emma,Paul
en Lize Koorn

Anoniem zei

hoi jolanda en de rest,

het was echt leuk om elkaar weer even te zien hoop echt dat wendy snel wat opknapt!! kevin heeft me nog even wat bestandjes verstuurd nadat er toch blue tooth op mijn tel was gevonden en ondanks dat de auto na iedere vaartvermindering afsloeg ( pfff) is hij nu weer veilig bij de van boventjes afgeleverd. We duimen voor jullie en houden contact. Sterkte! Groetjes Margreet

Anoniem zei

Wendy, Kevinn, Jan & Jolanda,

Wat een spannende tijd is het toch voor jullie. We volgen dagelijks Wendy's avontuur, maar hopen van harte dat zij de opgaande lijn weer snel te pakken krijgt.

Heel veel succes,