zondag 30 maart 2008

zondag 30 maart 9.30 uur

Hoewel we vannacht een uurtje korter hadden door dat de klok een uur vooruit ging, hebben we allebei heerlijk geslapen.
Zelfs Jan heeft wat beter geslapen!!!
Wendy heeft geen plas-stoppen gehad. Door de hoge dosis Prednison moet ze regelmatig op de bloed-suikerspiegel worden geprikt en haar bloeddruk moet ook regelmatig worden gecontroleerd. Maar dit heeft ze amper gemerkt vannacht. Ze heeft zelfs al slapende gesprayd.
De bloed-suikerspiegel was iets verhoogd, maar daalde later weer. En de bloeddruk bleef ook goed.
Ze voelt zich beter dan gisteren. En dat vinden wij ook.
Nu maar hopen dat de doktoren het daar mee eens zijn.

Wendy vertelde me vanochtend dat ze steeds tegen zichzelf zegt dat ze nu beter moet worden. Dat is echt weer Wendy. Wat er ook gebeurt, altijd er weer voor gaan en zeker niet klagen. Ze wordt nu echt vaak in haar vingertoppen geprikt, maar niet zeuren hoor. Wat een meid!

Straks weer een foto. We houden jullie weer op de hoogte als we wat meer weten.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Jolanda (en natuurlijk ook Wendy),
Jullie kennen mij niet maar ik ben de oma van Demi van Es en weet dus precies wat jullie doormaken. Die meiden zijn echt kanjers he. Ze zijn veel sterker dan andere kinderen. Natuurlijk is dit weer een tegenslag, maar houd vol. Als ik zie hoe Demi nu ALLES kan, is het echt de moeite waard. Ik wens jullie heel veel sterkte.
Groetjes Olga Siepman

Anoniem zei

Hoi Lieve Wendy,
Ik herken je helemaal als ik hoor dat je tegen jezelf zegt dat je nu beter moet worden. Ik weet zeker dat dat helpt. Als je dat denkt en zegt, dan moet je lichaam daar wel naar luisteren, denk je niet?. Zet 'm op. Ik duim en denk veel aan je en duim dan nog meer.

Anoniem zei

Goeimorgen Groningen,

Fijn dat jullie allemaal lekker hebben geslapen, rust is altijd goed.

En het is ook fijn om te lezen dat je op dit moment wat beter voelt Wendy.
Kop op, zet door, hou vol, want we willen jullie weer heel gauw op ons mooie eilandje zien..

dikke kus uut strend.

p.s Wendy is het horloge met diamanten al af !!

Anoniem zei

Hallo Wendy-Jan en Jolanda

Gelukkig weer wat beter nieuws van jullie uit Groningen, wat ben jij een kanjer Wen dat je er zo voor vecht en dat je er helemaal voor gaat om snel weer beter te worden GEWELDIG meid ga zo door en we zien jou en je vader en moeder weer spoedig op Texel.
Groetjes Bert-Gemma en Maik

Anoniem zei

hallo Wendy

Hier een berichtje van opa en oma Suiker
Lezen alle dagen de berichten van jouw op Wendy,s avontuur.Weten nu hoe we terug moeten mailen.(???)We zijn trots op je positiefe instelling heel veel liefs Rita en Dik ****