dinsdag 22 april 2008

dinsdag 22 april 21.30 uur

We hadden een rustige dag vandaag lekker uit slapen, maar even om 7 uur op staan en dan weer slapen . Mamma was eerder wakker en ik was lekker om kwart over 8 wakker en mamma om half 8. Ik was weer aangekomen. Ik weeg nu 20,1 kg. Het gaat goed , maar we weten niet wanneer we naar huis mogen. Ik heb vandaag dus met school geschilderd. En Kevin, ik heb iets voor je, maar je krijgt het pas als ik thuis ben, lekker pu! Wel 's ochtends een beetje gespuugd, maar dat was mamma's schuld. Ze was zo enthousiast, ze dacht, ik doe even alle medicijnen tegelijk, want Wendy ligt toch te slapen. Dus ze doet alle medicijnen tegelijk, maar ik werd eerder wakker. Ja en toen moest ik spugen. O jolien, de snoezelkamer is een kamer waar meestal geestelijk gehandicapte kinderen heen gaan. Maar dat hoeft niet. Er zitten lichtjes en een waterbed in en daar komen ze dan om tot rust te komen. En de fam. Brugman: hier de raadsels van puzzel 2 is het 43 en 59 en van raadsel 1 is het antwoord clown. Het ging vandaag heel goed. Ik heb met Meta 2 en een half rondje over de afdeling gelopen en toen kreeg ik pijn in mijn benen. Toen nog even naar de gymzaal geweest, wat over gegooid en toen naar de kamer even nog op de cyberbike gezeten. En de hele dag heb ik verder niet gespuugd, dat was fijn. We denken dat dat van de bloedsuiker komt, dat ie zo schommelde en nu zit ie tusen de 10,8 en 3,8. We zitten nu op de 394 kaarten, nog een paar en dan zitten we op de 400 kaarten. O, willen jullie ook een paar kaarten naar Kevin sturen, want dat vind ik dan heel erg leuk voor hem !? En ik ga als er plek is, morgen naar de kapper en naar het knuffel beer-ziekenhuis, dan mag je een knuffel mee nemen en dan mag je bedenken of ie zijn poot heeft gebroken of zijn oor enzovoorts. Ik heb met de pedagogisch medewerkster een tasje geschilderd en Nieke een t-shirt en een
pet . Er is weer een korstje van een drain-gat af en ik heb net gebadderd, echt lekker hoor! Gelijk m'n haren gewassen, was wel nodig, want gisteren is er spuug op mijn haar gevallen en ik vond dat niet zo fris. Juf Aya heeft vandaag gebeld, maar ik wou haar niet aan de lijn. Ik hou daar niet zo van, kletsen door de telefoon.
groetjes wendy dikke kus

7 opmerkingen:

anne-marie zei

hallo Wendy
Geweldig meisje
Das pas goed nieuws, hoop dat je zo door mag gaan.
had je woensdag een bezoekje willen brengen, maar ja het mocht niet doorgaan, zondag ook al niet. Mis mijn kleinzoon heel erg, maar jouw ook wel een beetje.Geef even het adres van kevin door, dan stuur ik hem zeker een kaartje.
Trouwens heb je pinkeltje en het gestolen toverboek al?
Zo niet stuur ik die per post.
Hoop dat je nu snel naar huis mag, Zal morgen een kaartje sturen misschien ben ik dan wel nr 400
Veel liefs groetjes anne-marie

Anoniem zei

Yes, Wat Super allemaal weer!!
De puzzeltjes goed opgelost en met je zelf gaat het gelukkig ook wat beter.Nou en we zullen Kevin ook een kaartje sturen!
Maar zoveel als jij er al gehad heb gaat hij, wel niet reden.Maar zonder post is je dag ook maar saai.
Nou lekker groeien en op naar Texel!!
Groetjes

Anoniem zei

Hoi Wendy en de rest.
Goed nieuws allemaal zeg,Het klinkt weer wat positiever je pit is weer terug.
Dat kaartje voor Kevin komt eraan.
Het heeft wel wat hoor dat je zelf het verslag typt.Je doet het prima.
Ik ben gisteren ook weer naar het ziekenhuis geweest het gips is weer aangepast.
Groetjes uit vlaardingen
Dikke kus Andre en Nel.

Yehudith zei

Hoi Wendy!

Net als bij Dean volg ik jouw site ook al een tijdje, omdat mijn tweelingzus ook op longtransplantatie.nl staat.
Ik vind het heel erg fijn voor je dat je getransplanteerd bent en dat je na dat dipje nu weer de goeie kant op gaat!!

Heel veel succes met alles en ga zo door!

Groetjes, Judith

Anoniem zei

Hoi lieve Wendy,
Tja, je wilde niet aan de telefoon komen. Dat geeft niets hoor. Ik vind het soms ook best lastig om zomaar te telefoneren. En ik had je natuurlijk heel graag willen spreken, maar dat moeten we dan maar doen als ik langs kom. Want dat mag toch wel, he?!!
We zijn vandaag met groep 6, 7 en 8 op schoolreis geweest. Het was heel druk en veel maar, ontzettend leuk. We hebben je wel gemist hoor, maar dat gaan we volgend jaar gewoon dubbel en dwars inhalen, vind je niet. We zullen ervoor zorgen dat je de verhalen over de schoolreis te horen krijgt, ok?!!
Groetjes en liefs, juf Aya

Anoniem zei

Hallo Groningen,

Super Wen dat je dit allemaal zelf typt, geweldig.
En ook nog een lekker positief verhaal, we hopen toch echt voor jou dat je niet meer hoeft te spugen, en dat je dan lekker blijft groeien.
Jullie zitten daar nu alweer acht weken, ga zo door en hou nog ff vol.
Wij zijn trots op jullie.....

Dikke kuzz uut strend

Anoniem zei

hoi wendy wat gaaf dat je nu zelf typt joh! Is dat met dat zware toetsenbord? Ben erg benieuwd hoe het met je knuffelbeer gaat wat mankeert hij? Kunnen we hem ook een kaartje sturen?
Het klinkt gelukkig allemaal wel steeds beter. Ik hoop voor je dat het spugen nu ook echt af is want dat lijkt me echt vervelend als je iedere keer moet spugen.
Eergister was Bram jarig, hij was helemaal gelukkig want hij heeft een Feijenoord trainingspak gekregen.
We hebben sinds anderhalve week ook twee kleine poesje een jongen en een meisje, Boris en Obilobi heten ze. Ze zijn de hele tijd aan het stoeien en rollebollen. En dan slapen ze weer samen bovenop of tegen elkaar een uurtje en dan kunnen ze er weer tegenaan en stoeien ze weer lekker verder. Erg leuk om te zien.
Doe de groetjes aan je vader en moeder geef ze maar een dikke knuffel en ga lekker door zo dan zien we je binnenkort wel weer op 't dorp! Liefs Margreet