maandag 21 april 2008

maandag 21 april 21.00 uur

De ochtend was erg vroeg we zijn 3x gewekt voor spuiten bloed prikken en voor de medicijne
De verpleegkundige vertelde ons eerst dat we kwart over 11 naar de rungefoto moesten en om kwart voor 3 longfunsie moesten maar even laater kwam hij weer en toen moesten we 11 uur foto en om half 11 longfuntie moesten en de juf kwam daar na langs toen zijn pappa en mamma verhuizing van de Rmcdhuis gedaan en om 2 uur dachten pappa en ik kom we gaan meta in de gymsaal tegemoed lopen maar ze was er niet en wij wachten en wachten maar ze kwam niet nu rond half 3 kwam ze dan uit eindeluk en we hebben trap gelopen en de even wichtbalk maar 1x in het rek geklomen en na 2x moest ik op mijn rug ligen en toen ik recht op zat moest ik spuugen en toen zijn we naar de kamer geweest schoone kleeren aan getroken en toen nog even op de Cyberbike gezeten en daar na heb ik even uit gerust en toen zagen we bianka langs lopen en hun gingen naar de snoezelkamer toen ben ik even naar ze toe gelopen en toen kwam er bezoek jan en truus kwamen langs ik heb een zak snoep gekregen ik heb aardig bewogen van daag en we zijn bijna bij de 400 kaarten we zitten nu op 382 kaarten ik weeg nu nog 20 kg we hebben bijna geen plek meer voor de kaarten de sondevoeding is ook voor s avons verhoogt en de creon is ook meer geworden en ik kijk elke dag hoor marleen naar de foto s van snoepie ik mis haar zo erg :( morgen ga ik als het goed is met school waterschilderen en ik heb een halfe tostie gegeten.
groetjes wendy

8 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi wenn!

Wat gaaf dat je dit zelf helemaal heb getypt!! Echt knap!
Ga zo door met eten, Dan kom je snel die kilo's aan en ken je lekker naar huis, En Met Mij winkele natuurlijk ! Dat wordt dan echt super gaaf! zette we heeel alkmaar op hun kop! :) nja, Succes daar!
xx Naom.

En de rest van de fam natuurlijk!

Anoniem zei

Hoi Wendy,
Wat Super leuk dat je zelf een stukje heb geschreven.En nog zo'n lang verhaal ook.
Goed hoor!!
Wat vervelend dat je nog steeds moet spugen zeg.Wanneer houd dat nou een op zeg, je word er ook zo moe van hé.
Nou veel plezier met schilderen morgen maak er een prachtig schilderij van.
We wachten op je volgende verhaal. Slaap lekker.

Fam. Bagchus zei

Hoi Wendy,

Ik lees bijna elke dag je weblog en ik vind het SUPER dat je zo'n doorzetter bent. Kijk je nog naar Het Huis Anubis? Het is heel spannend hoor! Ik kijk elke dag en mis geen enkele aflevering!!:-)(-:

Groetjes,
Isabelle.

Anoniem zei

Hoi wen,

Fijn dat je nu zelf een stukje heb
geschreven, als ik het zo lees zijn het toch doenerige dagen zo. Jammer dat ze op dat spugen nog niets gevonden hebben, maar daar komt vast een oplossing voor.
We horen morgen wel weer hoe het met je is groetjes aan je vader en moeder en tot schrijfs.
gerard joke stefan en sterre

anne-marie zei

super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Fijn te lezen dat je zelf hebt geschreven.
Dat gaat er in als koek, geeft aan dat jij je nu toch iets beter voelt, volhouden .
Liefs groetjes anne-marie

Anoniem zei

heeii wendy,,

Leuk om een berichtje te lezen wat je zelf hebt geschreven. Morgen gaan wij op schoolreisje. Wat is de snoezelkamer??

xxx jolienthje

Anoniem zei

Hoi Wendy en de rest.

Geweldig zeg dat je dit hele verhaal zelf hebt geschreven.
Je bent lekker bezig geweest met Meta dat was het wachten wel waard
Heeft Jan een mooie kamer in z'n nieuwe onderkomen ?
Wendy zet hem op en houd vol
Groetjes uit Vlardingen
Dikke kus van Andre en Nel.

Anoniem zei

Heaaaii Lieve Wendy...

Wat goed zeg, dat je dit hele verhaal zelf hebt geschreven..
Echt heel leuk dat je elke dag naar snoepie kijkt.
Volgens mij mist hij jou ook hoor,
Ik zet wel een foto van jou bij snoepie neer, kan hij elke dag ook naar jou kijken
En op naar de 400 kaartjes

Hele Dikke Vette Kus Van Marleen

HouVanJe