vrijdag 4 april 2008

vrijdag 4 april 20.00 uur

De nachten zijn zeer rustig, nu bleek vanochtend dat Wendy nog steeds iets krijgt voor de nacht om rustig te slapen.
Nou, ik geloof dat dat niet meer nodig is.

Het is niet geloven, maar Wendy woog vanochtend 20,0 kg. Ik snap er niets van, 1250 ml sondevoeding en ook nog een beetje zelf eten en dan nog niet aankomen.
Wel is haar ontlasting sinds vanochtend iets beter.

Saskia: Wendy wil als eerste stimpestamp (stampot rauwe andijvie) eten als we weer thuis zijn. En ze mist natuurlijk onze hond Snoepie het meest. Jan was gisteren bij zijn ouders, daar is Snoepie nu, en Snoep week niet meer van zijn zijde.

De bloedsuikerspiegel schommelt nog steeds, dan is hij 6,6 en zo is het weer 16 (tussen de 5 en 7 is goed). Dus daar zit nog geen verandering in.

We zijn met de fysio weer naar de oefenzaal op de afdeling geweest. Vier keer een minuut gefietst met steeds een minuut pauze. Saturatie bleef netjes.

Vrijdagmiddag is het bingotijd! Dus om half 4 zitten we voor de buis. Heeft deze jonge dame TWEE prijzen. Ze koos twee keer voor oorbellen. De moeder van Dean kwam al bij het raam staan, van zo is het wel genoeg.

De dokter kwam nog even langs en ze zei dat de foto er weer goed uit ziet en dat zelfs rechts onder het wat beter wordt.

Nou heren Abma, tot morgen!!!!!!!!!!!!

8 opmerkingen:

Marjolein zei

Goed nieuws weer
Hopelijk betekent de betere ontlasting nu dat de darmen weer wat beter werken en dat Wendy ook weer wat meer kan opnemen. En ze dus weer kan groeien.
Ik blijf jullie volgen, natuurlijk :)

anne-marie zei

Hoi Jolanda
heeft wendy soms limburgse vlaai met slagroom nodig, daar kan voor gezorgt worden.De ontlasting is een heel belanrijk iets,als die verbetert trekt de rest wel mee.
Veel liefs groetjes anne-marie

Anoniem zei

Hoi Wendy en de rest.

Zal ik wat Vlaardingse ijzerkoekjes opsturen,als je er naar kijkt vliegen de kilo's er aan.

Dag kanjers,groeten uit Vlaardingrn,
Dikke kus Andre en Nel.

Anoniem zei

heyyy wendy
hoe gaat het met jou?? ik hoop dat het al weer goed met je gaat... en had je me kaart nog gehad?? zo ja vond je hem leuk?? nou ik zal van de week weer een kaart op de bus doen voorje
heel veel beterschap
en doe de gr maar aan je moeder van mij...

heel veel liefs van sil

Anoniem zei

haay.
fijn dat het weer goed gaat er komt weer een kaart of hebben julie hem al ??
ik hoop dat je snel naar huismag en dat je nog beterword dan het maar kan :P


XXXXXXX Jennifer XX

Anoniem zei

haay.
fijn dat het weer goed gaat er komt weer een kaart of hebben julie hem al ??
ik hoop dat je snel naar huismag en dat je nog beterword dan het maar kan :P


XXXXXXX Jennifer XX

Anoniem zei

Haaaii Allemaal...!!

Fijn dat het allemaal weer goed gaat...
We hopen dat je gauw weer naar huis mag
HEEEEEEEEL VEEEEEEL BETERSCHAP.

En als het kan komen we gauw weer een keer langs

HELLE DIKKE KUS VAN MARLEEN

Anoniem zei

he wat een goede berichten, alleen dat aankomen maar ook dat zal vast een keer gebeuren. Ik vind het echt fantastisch en hoop van harte dat het zo blijft. Geniet ervan als Jan en Kevin er zijn! Groetjes Margreet