zaterdag 5 april 2008

zaterdag 5 april 19.45 uur

Limburgse vlaai, vlaardingse ijzerkoekjes het kinkt allemaal heel erg lekker, maar Wendy houdt het nog bij dingen die vertrouwd zijn zoals chips, chocolade en hopelijk brood met smeerkaas.

De hoeveelheid sondevoeding per uur is opgehoogd, van 52 naar 60 ml/u. Laten we hopen dat het zoden aan de dijk zet.

Weer een mijlpaal, Wendy heeft vandaag weer voor het eerst een t-shirt aan! Dat voelt nog wel een beetje raar bij het litteken. Maar het zal toch een keer weer moeten.

En we gaan vanaf vandaag weer proberen zoveel mogelijk de medicijnen te slikken. Wendy is een hele goede slikker en nu zijn we weer zover dat we (zowel Wendy als ikzelf) het weer willen doen. Wendy heeft er vertrouwen in dat het weer lukt en ik had zo iets van, via de sonde weet ik zeker dat het er op een voor Wendy makkelijke manier in komt.

Er kwam vandaag weer visite en Wendy en ik hebben ze beneden op gewacht. Dat wilde ze zo graag. Marcel, Petra, Naomi, Robin en Kevin hadden Jan ook weer meegenomen. Robin en Kevin hebben de helium-ballonnen laten vullen, dus die kunnen er weer even tegen. Marcel en Jan hebben de "voeten" van de klas opgehangen, dit is een heel lang kunstwerk van de klas van Wendy.
Dirk en Rita namens Wendy heel erg bedankt voor de Anubis-broodtrommel!!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

heeii wendy,,

Zet hem op met het slikken. Het t-shirtje zal wel wennen:P

xxx jolien

anne-marie zei

dan maar geen vlaai, maar hoe zit het met de anubis drinkbeker?

Anoniem zei

Hoi Wendy,
Ik vond het erg leuk je vandaag even te zien. Je zag er hartstikke goed uit meid en wat veel mensen om je heen. Jij moet wel heel aardig zijn hahaha. Zet hem op he Wendy want ik moet Bjorn steeds vertellen hoe het met je gaat. Ik wil hem alleen maar goed nieuws vertellen snap je. Dikke knuffel Gertie de mama van Bjorn

Anoniem zei

Hoi Wendy en de rest.

Je bent echt wel een kanjer,telkens weer alle moed bijelkaar rapen eerst weer je T- shirt aan en dan ook weer zelf je medicijnen innemen.
Wendy ga zo door.
Een lieve groet uit Vlaardingen,
Dikke knuffel.

Andre en Nel

Anoniem zei

Lieve Wendy,
Wat leuk dat je al een shirtje aan kan!Ik hoop dat je je niet verveeld in het ziekenhuis,Als dat wel zo is heb ik hier een raadsel voor je:het is wit en het zit in een vaasje:ja dat ga ik nu nog niet vertellen,maar als je eruit bent dan moet je onderaan is kijken.
Ik hoop dat je snel weer beter bent.
Kusjes van Ninamarije.

Anoniem zei

Lieve Wendy,
Ik was vergeten het antwoord van het raadsel onderaan mijn reachtie te zetten,ik ga nu het antwoord vertellen maar je mag het pas lezen als je er echt uit bent:
een bosje yogurt!
Kusjes van Ninamarije,

Anoniem zei

he wendy, wat een vooruitgangen weer zeg! Geniet je weer van je vader in je buurt? Zet hem op groetjes Margreet