zaterdag 19 april 2008

zaterdag 19 april 20.30 uur

Wij dames lagen nog heerlijk te slapen, komt om kwart over acht de afdelingsarts al binnen. En vraagt gelijk aan Wendy:"hoe voel je je vandaag?" Nou daar had ze nog niet over nagedacht. Nadat de heren de kamer weer hadden verlaten, kwam de verpleegkundige binnen en zat er niets anders op om maar aan deze dag te beginnen.

Papa was ook op tijd, want we krijgen vandaag al vroeg bezoek! Kevin, Robin, Petra en Marcel zijn weer langs gekomen. Het was fijn om Kevin weer even te zien, voor hem valt het allemaal ook niet mee. We zijn al bijna 7 weken van huis. We weten dat hij het goed heeft bij Marcel en Petra en hij heeft het er naar zijn zin. Maar weer allemaal lekker thuis zijn, is toch wel iets waar ik erg naar uit kijk.
Robin heeft aardig wat aanrijdingen veroorzaakt op de ciber bike. Maar hij is lang de enige niet, want het is best lastig.
Nadat iedereen een broodje ei (zonder ui) had gegeten, gingen ze weer richting Texel.

Vanmiddag was de officiele opening van het nieuwe Ronald MC Donaldhuis, dit is alleen voor de bobo's. Maar we hebben wel de fanfare langs zien en horen komen. Maandag is het de grote dag, dat de huidige bewoners gaan verhuizen. Dus we gaan morgen al wat inpakken. De huizen staan hemelsbreed ongeveer 200 meter van elkaar, dus dat valt allemaal wel mee. En het lijkt me erg leuk in het nieuwe huis.

Marleen: De foto's van Snoepie hangen allang op hoor! Ik betrap me zelf er soms op dat ik er toch wel regelmatig naar kijk. Wendy vindt ze ook erg mooi, natuurlijk mist zij Snoepie ook heel erg.

Zo in het weekend is er niet veel te melden op medisch gebied. Wendy spuugt nog wel, dus dat is niet zo leuk voor haar. Maar ze heeft vandaag wel wat gelopen en gefietst, dus er zit wel wat beweging in!

4 opmerkingen:

anne-marie zei

Hoi meisje
Vandaag een bezoekje gepland, maar helaas pindakaas,mijn knie geeft problemen.Dus knuffel ik je even in gedachten.Zoals ik lees geeft de ciber bike, veel plezier, hoop dat jij binnenkort, er net zoveel van kunt genieten.Leef met jullie mee.Veel liefs groet,anne-marie

anne-marie zei

Hoi meisje
Vandaag een bezoekje gepland, maar helaas pindakaas,mijn knie geeft problemen.Dus knuffel ik je even in gedachten.Zoals ik lees geeft de ciber bike, veel plezier, hoop dat jij binnenkort, er net zoveel van kunt genieten.Leef met jullie mee.Veel liefs groet,anne-marie

Anoniem zei

hello mensen in groningen wat fijn dat jullie kevin weer gezien en gesproken hebben en wat naar voor je wendy dat je steeds moet spugen
kan me goed voorstellen dat je uitkijkt naar thuis weer met elkaar te zijn
wij hebben ons kleine nichtje van drie op bezoek gezellig zo'n keuteltje die de hele tijd waarom? en huu? zegt nog een nachtje dan komt haar moeder haar weer ophalen
verder klussen we nog lekker door in huis

sterkte met alles groetjes margreet

Anoniem zei

Lieve Jan Jolanda en wendy, , ik kan ook wel kevin zeggen. maar dat heeft weinig zin. want die zit nu bij ons op de playstation ha ha. En ik heb mijn zogenaamde schoonzoon(ja want kevin en demi houden het lang vol zo ha ha) al gedag gezegd en gevraagd hoe het met hem en jullie is natuurlijk, maar ze hadden alleen oog voor de playstation en eigenlijk keken ze mij weg ha ha. Dus goede tip als ze op de playstation zitten dan, blijf maar uit de buurt ha ha ha. Zal de mannen zo maar wat voeren ha ha. Is het alweer 7 weken, jeetje, 1 ding is zeker het dorp is niet compleet zonder jullie, hou vol want er zijn hier ook heel veel lieve mensen die elke dag aan jullie denken en meeleven dikke knuf helmich saskia demi en reno xxx