maandag 5 mei 2008

maandag 5 mei 10.00 uur

Ja geloof het of niet, maar er is weer iets mis gegaan.
Komen we vanmorgen bij het maagontledigingsonderzoek, staat er een beker thee, een beschuitje en twee boterhammen voor Wendy klaar. Op een van die boterhammen zit radioactieve jam. Of ze die even wil op eten!!!!!!!!! Natuurlijk, ze eet nooit wat, dus dat zit er zo in!?
Er was ons verteld dat ze radioactieve melk via de sonde zou krijgen. Dat blijkt dus niet te kunnen, of ze moet die hoeveelheid (en dat is flink wat) op drinken. DAT GAAT NIET!!!
Met als gevolg dat we maar terug moesten komen als dat wel zou lukken!? Heb je even de tijd?
Dus nu zitten we weer op onze kamer en zijn de artsen aan het overleggen.
STELLETJE SUKKELS!!!!!!!!!!!!!!

7 opmerkingen:

anne-marie zei

och lieve mensen, dat is toch wat.
Heb toch erg met wendy te doen.
Hopenlijk hebben ze een oplossing gevonden.
Veel sterkte
Liefs anne-marie

Anoniem zei

Lieve Wendy en de rest daar in Groningen.
Ook medisch personeel zijn soms maar mensen. Zonde dat ze zo onnadenkend met onmogelijke oplossingen komen opdraven. Ik las dat ze bij Dean ook al iets kwijt waren, het is niet te hopen dat met de komst van het warmere weer de werking van de hersencellen geremd worden.
Laten we er maar weer van uitgaan dat het een incident is, vooral de moed erin houden.
Sterkte in ieder geval, we blijven meeleven en voor jullie duimen dat de langste tijd in het ziekenhuis nu wel is aangebroken.

Groetjes,

Andre en Nel

Anoniem zei

heei Wendy Jolanda en Jan..

Geen meevallertje!!!! Maar het zijn inderdaad gewoon maar mensen. Maar vandaag een beetje domme mensen. Ik hoop dat de rest van de dag wel wat leuker word voor jullie allemaal. En heb je daar ook msn???


xxx jolien

Anoniem zei

Jeetje je zou haast zeggen domme groningers maar ja ik ben er zelf ook een dus ik pas wel op. Maar wel een stelletje sukkels hoor!!!

Komt het trouwens bij jullie uit dat wij deze week even bij jullie komen buurten?
We dachten zelf aan morgen of donderdagmiddag. Ik hoop hier te kunnen lezen of het kan. Ja het moet even zo want ik kon jullie telefoonnummer niet meer terug vinden. Weer zo'n stomme groninger haha.

Groetjes Marjan, Debbie en Melenie.

anne zei

hey wendy jolanda en jan kevin.
nou ik ben benieuwd hoe dit nou weer afloopt, en wendy maar bang zijn dat ze wel op tijd zouden zijn wand tante hiske en ome peter zouden komen.
nou ik hoor het wel of ik lees het.
groetjes anne

Anoniem zei

lieverds, het zit jullie allemaal niet zo mee, zeg! Ik ga duimen voor je Wendy zet hem op groetjes margreet

Anoniem zei

HOI ALLEMAAL,

WAT EEN STELLETJE KLUNZEN, OP DEZE MANIER DUURT HET VOOR JULLIE NOG LANGER.
MAAR WEL FIJN DAT WENDY IS AANGEKOMEN.
WIJ LEVEN ERG MET JULLIE MEE EN HOPEN DAT ER NU ZNEL VERBETERING KOMT, ZODAT JULLIE LEKKER WEER MET Z'N VIERTJES THUIS KUNNEN ZIJN.

GR. PETRA EN ANTON