woensdag 21 mei 2008

woensdag 21 mei 19.30 uur

4e dag van OKT3.
Vandaag weer zonder problemen. Dokter Duiveman ging na een half uur al weer weg, alles was heel stabiel. De verpleegkundige, Mariska, bleef wel op de kamer.

Na de gift is de morfine gestopt. Deze liep vanaf de eerste gift continue. Gelukkig heeft ze geen afkickverschijnselen!

Helaas is er vandaag geen bingo. Er is benenden in de patio een bijeenkomst, dus er is geen plek voor het moment van de week. Helaas!

Wendy kijkt wel eens op tv naar een programma dat gaat over "the Sound of Music". Daarvan komt een musical in het Eftelingtheater. Ik vroeg Wendy van de week of ze de film al had gezien. Nee dus. Ik vanmiddag in de stad op zoek naar een dvd. Na enig speurwerk heb ik er een bemachtigd. Je begrijpt dat wij dames gelijk hebben gekeken vanmiddag. Dit tot "vreugde" van Jan. Hij heeft "genoten"!?

Wendy is het hangen op bed zat. Ze wil en kan niets en er is regelmatig niets op de tv. Als het goed is komt er morgen een kar met videobanden langs, dan kan ze een videoband lenen.
Ze wil ook niet uit bed, want ze is veel te bang dat de infusen sneuvelen. Alleen een keer per dag komt ze er uit om te wegen. Dus dat worden nog 6 lange dagen. Maar als het allemaal helpt, is het de moeite waard.

11 opmerkingen:

anne-marie zei

Vooral zo door gaan.
Morgen ben je op de helft en morgen avond er al over heen.
Ben zo blij voor jullie dat het tot nu toe zo goed gaat.
We blijven duimen, en de kaars brand deftig.
Veel liefs groet anne-marie

Anoniem zei

Hoi Wendy en de rest.

Wat fijn dat het zo goed gaat !!!

De sound of Music is mij wel bekend
ik ben er in een duister verleden verschillende malen met ma en pa geweest, toen vond ik het geweldig

Lieverds we duimen en denken voor jullie.

Groeten vanuit een zonnig Vlaardingen.

Dikke kus vn Andre en Nel.

Anoniem zei

Hoi Wendy en de rest.

Wat fijn dat het zo goed gaat !!!

De sound of Music is mij wel bekend
ik ben er in een duister verleden verschillende malen met ma en pa geweest, toen vond ik het geweldig

Lieverds we duimen en denken voor jullie.

Groeten vanuit een zonnig Vlaardingen.

Dikke kus vn Andre en Nel.

Anoniem zei

hey moppie
ik lees elke dag alle berichten van iedereen en het doet me goed dat iedereen zo met je mee leeft
we hebben de krant gelezen!
willen jullie aub me naam niet meer noemen!!!!!
ik doe dit uit liefde en vriendschap en veder niets.
wendy doe wat ik zou doen en dan zien we elkaar heel snel

xxxxxxxxxxxxxx
m

Anoniem zei

Heey Groningen,

"The sound of music", dat was vast een traantje wegpikken Jan!!
Echt een meiden-zwijmel film heerlijk..
Zoek er lekker nog een paar uit dan gaan de dagen ook wat sneller.

Hé kanjers zet hem op en hou nog ff vol.

dikke kuss uut Oosterend

Anoniem zei

hoy kanjers ,
gelukkig dat het tot nu toe goed gaat, houd vol nog maar 6 dagen morgen ben je over de helft en dan kun je alweer aftellen. Wen doe je best.
Gerard, Joke, Stefan en
Sterre xxxx

Anoniem zei

Pffff, wat een gedoe allemaal zeg. Ik kan me voorstellen dat je er van baalt!! En als er dan ook nog eens niks leuks op tv is......

Maar goed, het is voor het goede doel.

Succes!!

Anoniem zei

Wat een kanjers zijn jullie,en wat lekker dat de bijwerkingen van OKT3 een beetje beperkt blijven.Wendy je doet het echt Super hoor!!
Ik lees dat je veel films kijkt, heb je de films van Carry Slee al gezien, Afblijven en Timboektoe?
Deze zijn echt geweldig.Als je ze nog niet gezien heb stuur ik ze naar je op. Wij hebben ze thuis.
We horen het wel.
We blijven duimen en aan jullie denken. Succes verder zet hem op!!!!!!
Groetjes fam Burgman

anne-marie zei

fam Abma
Vooral wendy
Goede morgen, wens jullie weer een goede dag.
Zoek een paar leuke films uit, dan is deze ook weer zo voorbij.
Groetjes anne-marie

Alida zei

Hallo Wendy en familie,
Er zit bijna weer een dag op! Jullie doen het zo geweldig goed!Ik krijg steeds meer respect voor jullie.
The Sound of Music, heerlijke film. Maar als je alleen maar tv kunt kijken wordt je daar op een gegeven moment ook flauw van.
Hopelijk is jullie beloning na 10 dagen dan ook eentje van grote klasse!

Sterkte van Alida

Anoniem zei

Hoi Wendy en familie,

Wat ontzettend knap dat je dit volhoudt Wendy. We hebben heel veel bewondering voor jou, maar ook voor en je ouders en broer.

En we zijn blij met de dagelijkse verslagen van je moeder, ook een hele opgave om dat steeds maar weer te doen.

Hou vol allemaal, dan komt het vast allemaal goed. We denken aan jullie,

Groetjes,
Annemiek, Wally, Sabine, Sophie en Babet