zaterdag 3 mei 2008

zaterdag 3 mei 21.30 uur

Wendy heeft de laatste ochtenden steeds een nogal lage suikerspiegel. Dus de insuline is weer aangepast. En maar hopen dat het beter gaat. Staat vannacht de verpleegkundige aan mijn bed, om te melden dat Wendy extra insuline moet bij spuiten! Ze had de spiegel geprikt en hij was wat aan de hoge kant en ze had de kinderarts gebeld of wat ze moest doen.
Nou zei ik zullen we dat wel doen, want dan zit ze straks weer heel laag! Maar de arts had gezegd dat het moest, dus dan moet het maar. Met als gevolg dat ze dus weer laag zat vanochtend. Dus de aankomende nacht sta ik op scherp en laat ik dat niet nog eens gebeuren!
Nadat in de loop van de ochtend de suiker weer op de rit was, had Wendy een goede dag!

Gewicht 21,4 kg!!! Dit gaat goed!!

Vanmiddag kwamen Pamela en Isabelle op bezoek in het hoge noorden. En weten jullie wat we toen gedaan hebben?????
We hebben ze het nieuwe Ronald MC Donaldhuis laten zien en er was nog iemand die dat huis nog niet had gezien en dat al lang eens graag wilde.....Wendy mocht mee!!!
Na een uitgebreide rondleinding hebben we een lekkere kop warme chocolademelk gedronken.

Wendy, Jan en ik hebben in alle rust beneden gegeten. De familie Jansen ging naar de mac en Kevin mocht mee. Dat liet hij zich natuurlijk niet twee keer zeggen.

Silvia: Wendy wil je knikkers even goed hoor!

Ondanks dat Wendy weer aardig opknapt van het afkicken, blijft ze zwaar ademhalen. Haar saturatie blijft goed, alleen 's nachts als ze op haar goede long ligt daalt hij. Ik hoop dat we maandag na het maagledegingsonderzoek en waarschijnlijk bloedonderzoek en een foto meer te weten komen waar we nu staan. Dus het blijft nog steeds spannend.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo Groningen,

Wat een goede berichten allemaal.
En WAUW Wendy dat je het ziekenhuis ff uit mocht, dat gaat de goede kant op.
Zet hem op en ga zo door.

Dikke kuzz uut Oosterend

Anoniem zei

heyy wendy

das mooi dat je de knikers ook wil hebben dan zal ze voor je bewaren ik heb al een knikker zak vol voor je.. dus als je weer naar huis mag dan krijg jij ze van mij..
en ik hoop dat alles goed blijft gaan met jou...

en doe de gr maar aan je vader en moeder en aan kevin

dikke kus van sil

anne-marie zei

hoi Wendy
Gaat nu toch beter met je.
Het gewicht gaat berg op waarts.
Uitstapje buiten de ziekenhuis deuren.Morgen fitnissen?
Fijn die anubis knikkers ,zoveel mensen die aan je denken en voor jouw sparen.
Merk dat hier ook, dagelijks.
komen de mensen van uit het dorp me knikkers brengen voor dean. Meisje blijf je best doen.groetjes anne-marie

Anoniem zei

tot straks !!!!!

Anoniem zei

Hoi Wendy en de rest.
Wat een eigenweizigheid met die bloedsuikerspiegel.

Het was zeker wel even fijn om uit het ziekenhuis te zijn.
Even zien waar Jan en Kevin slapen ,was het de moeite waard,alles gloedje nieuw en heel uitje voor jou.

En dan dat gewicht 21,4 kg !!!!!!
super.
Nou meisje zet hem op.
Groeten uit een zonnig Vlaardingen.
Dikke kus van Andre en Nel.