dinsdag 3 juni 2008

dinsdag 3 juni 20.30 uur

Vanochtend heeft Wendy een hartecho gehad. Dokter Koppelman kwam vanmiddag vertellen dat deze goed is. Door de verhoogde hartslag is er namelijk kans op een verdikte hartspier, maar dat is gelukkig niet het geval.


Wendy heeft weer erg last van buikpijn en slijm in d'r keel. Ik heb aan de arts gevraagd of ze niet iets van een pijnstiller mag voor de buikpijn. Gelukkig mag dit. Er ligt nu een paracetamolletje klaar, dus nu maar hopen dat het helpt.

Wendy heeft vandaag erg veel geslapen. Voor haar heel erg lekker, voelt ze zich tenminste niet vervelend. Maar zal ze nu vannacht slapen? We wachten het af.

Verder een rustige dag. We wachten vol spanning op morgen. Dan hebben we een gesprek met de artsen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hooi wendy
ik gaa op schoolreis naar de helder ik moet morgen naar de dokter robinxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxik mis je

Anoniem zei

hoi Wendy en Jolanda en Jan.
Ik hoop dat de artsen jullie morgen weer eens positief nieuws geven. We denken aan jullie, sterkte en heel veel groetjes van hier. groetjes Cobi v/d L.

Anoniem zei

Hoi Allemaal,

De moed niet laten zakken hoor.
We duimen met z'n alle hier voor jullie, en op een goede afloop.

Ik weet niet of je het al heb gehoord van ma, maar we zijn van plan om zondag met z'n vieren naar dat verre groningen te komen, om jullie allemaal weer eventjes te zien, en bij te kletsen.

is er nog iets dat wij voor Wendy, Jan en jezelf mee kunnen nemen?

geef dit dan door via deze site of telefonisch aan ma of mij.

nou veel sterkte met het gesprek vandaag, ik kijk vol spanning uit naar morgen, om de uitslag te lezen.

Hou allemaal de moed er in, en tot zondag.

Gr. Petra

Anoniem zei

Hoi Wendy en de rest.

Wat zal het gesprek opleveren ik hoop iets positiefs .
We lezen het morgen wel weer.
Lekker geslapen Wendy kan je weer nieuwe kracht opdoen voor de komende dagen, Meisje wat ben je toch een kanjer.
Groeten uit een zonnig Vlaardingen.
Dikke kus Andre en Nel.