dinsdag 17 maart 2009

dinsdag 17 maart 21.00 uur



Zaterdag was het eindelijk zo ver ............ de jaarlijkse playbackshow van Cocksdorp vond plaats. Na veel oefenen, kleding uitzoeken en omstandig heden ging het toch goed ik was roxanne hazes Robin was andre hazes en sterre en manouk waren achter dansers naomi had ons haar ge daan en manon had ons nagels gedaan het was supper gezelig maar............. helaas hebben we niet gewonnen maar Robin zei gelukkig anders hadden we ruzie om de beker wie hem mocht dus en niemand vond het niet erg en we waren blij dat we mee hadden mee gedaan VOLGEND jaar weer zei ik tegen robin hij vond het een supper iede dus op naar volgend jaar en dan zien we wel weer veder oja we deeden wees zuinig op m'n meissie van andre hazes en volgend jaar een rok muiziek denken we weer want dit was wel een heel rustig nummer maar ja we waren blij dat we mee hadden gedaan zeiden we tegen elkaar we waren stik zenuw achtig ik kreeg het helemaal warm op het podium en robin ook en ik dacht ik doe er maar een stukje op zij ik tegen mamma en marchel had robin gesmienkt en dat was echt heel mooi vond ik ik zat ook helemaal in mijn rool op het podium tot de volgende keer xxx wendy












3 opmerkingen:

anne-marie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Alida zei

Wat goed van jullie zeg.
En ondanks de zenuwen was het volgens mij hartstikke gezellig.
Leuk dat je volgend jaar weer mee gaat doen.
Maar dan met een rocknummer?
Anouk misschien?
Of Tina Turner.( dat is misschien wel iets voor je mama).

Groetjes Alida uit Assen

Anoniem zei

Hoi Wendy en de rest

Wat zie je er prachtig uit,wel stoer dat jullie dat zo maar weer deden Wel eng zeker optreden voor zoveel mensen Het meedoen is al leuk winnen is de bijzaak maar ik begrijp dat jullie daar anders over denken Nou volgend jaar beter.
Een lieve groet uit Vlaardingen
Dikke kus van Andre en Nel xx