zondag 26 april 2009

26 april 17.00 uur


Zoals jullie weten ben ik woensdag naar het UMCG geweest!
En net als altijd hebben we 6 uur boot genomen!!!
We waren half 9 in het ziekenhuis.
we gingen rigting de kinderpolie we konden gelijk door naar het bloedpriken ,dat ging heel snel.
Toen ................. gingen we naar de longfuntie dat durden ook niet zo lang.
en wat denken julie wat ik heb geblazen????
















































































HET ANDWOORD IS 79 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oma en mamma konden het niet geloven IK troewens ook niet ik dacht daT IK VERKEERD keek maar dat was niet zo. oma dacht dat ze verkeerd keek en toen ik het zij zei oma echt niet en mamma ook mamma keek goed en het was toch waar!!!!!!!!!!!!!!

toen gingen we snel taart halen voor de dokters.
toen we de heen weg naar de boot gingen stond bert er ook ik ging met hem de boot op en toen zij hij wat denk je 62 nee zei ik 65 zei hij ja zei ik toen zei bert straks worden die dokters nog rond van al die taart die jij geeft ja zij ik!!!

de dokter was wel heel erg blij met de taart en ze was hee tevreden met mij gelukkig .
toen gingen we zwemmen maar meta was er niet dus we hadden joys . na het zwemmen gingen we eerst wat drinken met iets lekkers.
toen gingen we de stad in want oma had nieuwe schoenen nodig en ik een nieuwe zonnenbril. oma en mamma hebben nieuwe schoenen en ik een nieuwe zonnenbril.

ik heb al 5x paardrijlessen ge had dus nu wat foto's





























deze pony heet jimmy .
het was heel gezellig na af loop mocht ik zonder zadel uit stapen dat voeld best raar .
dit was het weer
tot de volgen de keer van mij (wendy)

3 opmerkingen:

anne-marie zei

dat is toppie wendy
Meis wat doe jij het goe,geweldig,echt klasse. ben blij voor jouw. En wat een leuk paard.
Je bent een echte jocky goed hoor. Blij weer wat van jullie te horen
groetjes doeiii anne-marie

Anoniem zei

Geweldig Wendy,

Volgens mij ga jij net zo in galop als je pony Jimmy. Ga zo maar lekker door meid, SUPER!!!!!

Liefs Gertie

Marleen zei

Hee Wenn..

Vet Goed Dat Je 79% Heb Geblazen =D
Gaat Het GOed Met Paardrijden.
Ik Ga Wel Een Xtje Mee Hooor.

Kussjes Van Marleen..