zaterdag 18 juli 2009

18 juli 2009 13.25 uur

beste mensen
ik dacht ga wat op mijn blog schrijven
als eerste
ik ben 4 juli tot 5 juli
naar .... geweest
en dat .... is de de musical
ciske de rat
geweest en dit is mijn verhaal
we hadden half 10 de veerboot naar den helder
we gingen eerst langs mamma's
der school waar ze heb geleerd als gym juf
toen waar ze op kamers zat
toen was de tomtom van slag
daarna gingen we naar het hotel
in den haag
het was heel leuk kevin en ik sliepen op 1 kamer
en mamma en pappa naast ons
er zat ook een tussen deur waar we zo naar mammma en pappa's kamer in konden
ik ging tussen die deuren want het waren 2 deuren en ik paste er tussen
kevin niet die was te dik en pappa ook niet
we hadden ook een bad in de kamer die heb ik lekker gebruikt
om half 5 gingen we naar scheveningen lopend
toen hebben we gegeten in the grazy piano's
dat was echt lekker
er waren wel 5 vrijgezelen feestjes
achter ons gingen ze cocktails maken dat was heel leuk we gingen mee luisteren
om 7 uur
gingen we naar het theater toe
er was ook een potier en die zei goeden dach jongen damen
en dat was echt heel leuk
maar toen ginen we de tassen hallen die we kregen van iemand
maar hellaas ging de kriet en miet niet door (dat is achter de schermen kijken)
dat was het leukste van allemaal
maar gelukkig was de musical ook leuk
er zaten twee meiden naast mij en die waren echt gek aan het doen
in de pauzen heb ik de cd met dvd met van alles en nog wat op
toen zei kevin dat pappa buiten zat teroke vriend loos
en we gingen naar buiten en kevin had gelijk hij stont vriend loos teroken
pappa zei tegen de potier ik ga even roken kan dat nog
ja zei de potier en anders haal ik je wel
we gingen weer naar binnen
en naar onze plek
we hebben wel een half uur ge klapt mijn handen de den pijn
toen het af was
gingen we terug naar het hotel
toen sliepen om 12 uur
de volgen de dag zei we naar anne in hilversum geweest
ow ja voor dat we naar den haag gingen zijn we naar oma in hoek van holland geweest en natuurlijk gijs de nieuwe vriend van oma
toen hebben we de boot naar engeland gezien
en van oma heb ik geld dehad en daar van heb ik die cd ge kocht
we gaan terug naar hilversum
daar hebben we roy ze vriendin ge zien
om 4uur zijn we terug gegaan naar texel maaar natuurlijk gingen we naar de mac
in hoorn
toen hadden we half 7 de boot terug naar texel
en toen hebben we snoepie op ge haald bij oma
we zijn ook 15 juli naar de kermis geweest met mamma pappa kevin was er al met zijn vriendin dus marleen ging mee en ik natuurlijk
marleen en ik zijn als eerste in het spook huis geweest
daar na zijn we naar de grij machienen geweest en ik heb
2 knuffels gerepen
we zijn ook in een soort van oktopus geweest maar de ze ging iets hader
mamma en marleen gingen in de bank 2x
pappa ging met marchel in de botsouto's geweest
om 11uur gingen we naar het vuurwerk maar het ging niet door er stnod te veel wind
dus vandaag is er wel vuurwerk en daar gaan we wel in
we gingen om 12 uur slapen marleen sliep hier ook
dit was het maar weer tot de volgend de keer
van wendy

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi wendy,

wat heb jij weer leuke avonturen beleefd zeg... lekker zo'n verwennerijtjes he?
Nou ik ben benieuwd wat je nog allemaal voor leuks gaat beleven... en heel veel plezier bij het vuurwerk.

Liefs gertie