zondag 20 september 2009

20 september 15.00 uur

hallo daar ben ik weer.
onder tussen heb ik weer heel veel gedaan.
daar komt het dan

25 juli
ik vier met mijn moeder onze verjaardag.
het was echt heel leuk
en ik ben 12 jaar geworden

29 juli
ik moet naar het UMCG
het ging heel goed.
mijn longfunci is 80%
en we hebben gezwommen bij meta
robin was mee en naomi en petra en mijn moeder.
en we zijn ook naar de mac donelds geweest.

25 augustus om 8.45 uur
ik moet naar de ortho
ik moet een uur met mijn mond open houden.
want ik kreeg brackets:dat zijn blokjes op je tanden en een stangetje er door heen.
na die uur ongeveer zaten ze ik mocht mijn mond dicht doen maar dan ging haast niet zo lang duurden het.
toen gingen we een nieuwe tandenborstel kopen en een ragelte om er tussen tekomt tussen het stangetje en mijn tanden.
mijn mond deed heel erg pijn.
dat duurden wel 3 of4 dagen.
tanden poetsen was heel moeilijk die dag.

27 augustus
de laatste markt
ik ging alleen op de markt staan.
want mamma moest werken.
we habben heel veel verkocht.
we hebben ongeveer 500$
en dat is heel veel.

5 augustus
meta komt naar texel.
het was echt heel leuk.
we zijn naar de krim geweest want ze wil de waar ik heb getreend.
en daar na zijn we naar ecomaren geweest.
en om 5 uur boot ging ze weg.

13 augustus
ik heb een paardrij wedstrijd
ik ging op jimmy.
het ging heel goed.
ik ben zevende geworden.

19 augustus
ik heb schuurfeest met de hele klas.
het begon om 7.00 uur tot 22.30uur.
het was heel leuk.
we hebben heel veel gedaan.

20 augustus
kevin viert zijn verjaardag.
het is al heel druk van ochtend.
nu is het ook druk .


dit was het weer voor vandaag

2 opmerkingen:

Brenda2 zei

Wendy,
Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat en goed dat je dat met ons wil delen.
Was net aan een goed bericht toe.
Ga lekker door met genieten.
Lieve groet Brenda Vis

Anoniem zei

Hoi Wendy,

Ik wordt helemaal super de super vrolijk van jouw blog. Wat heb jij allemaal leuke dingen gedaan zeg (behalve de pijn van de beugel).
Ik ben helemaal onderstevoven. Geweldig Wendy, ik ben zo ontzettend blij en gun het je zo dat je zo heerlijk kunt genieten.

heel veel liefs Gertie