vrijdag 11 april 2008

vrijdag 11 april 21.45 uur

ik heb van daag met school getekend en maandag ga ik met waterverf verfen . en we zitten op 331 kaarten .ow ja ik heb getekend kevin wendy enjan en jolanda ze zijn heel gek
de bloedsuiker gaat hart stike goed.

groetjes van Wendy

Ja, jullie zien het goed. Wendy heeft dit even zelf getypt!! Maar helaas kreeg ze toen buikpijn. Morgen misschien weer?

Vandaag een rustige dag. De schooljuf kwam vanochtend, maar deze keer geen rekenen of taal. Wendy heeft een prachtige tekening gemaakt. Het resultaat is sprekend!

Na de "les" was het een komen en gaan van dokters, diabetus-verpleegkundigen, dietiste, kinder-endocrinoloog enz..
De longartsen zijn tevreden over de longen. Ze zouden (net als iedereen) graag gewichtstoename zien. En er zit een bacterie in haar sputum (Stap. aur.), hiervoor krijgt ze gelukkig oraal antibiotica (augmentin). De bacterie zit waarschijnlijk in haar holtes.

De endocrinoloog zei dat het heel goed gaat op het gebied van de suiker. De prednison is nu afgebouwd, dus nu is het even afwachten de komende dagen. Wendy heeft wel even TWEE diploma's gekregen, een prik en een spuitdiploma!!

De dokter heeft toestemming gegeven om in bad te gaan. Dus als iemand ons morgenochtend zoekt, dan zit wendy lekker in bad.

Jullie zullen je wel afvragen, waarom is er pas weer zolaat wat nieuws te lezen. Nou dat zal ik even uit de doeken doen.
Vanmiddag hebben we gezellig een spelletje triviant gedaan. En ik dacht, ik neem het er van. Wendy zat heerlijk op de stoel. Dus ik kan wel even op dat heerlijke bed zitten, nou had ik dat maar niet gedaan, want hij bezweek onder moeders gewicht. En nu ligt Wendy op een "gewoon" matras.
Dit zorgde voor de nodige oponthoud, dus vandaar deze late update.

11 opmerkingen:

anne-marie zei

hoi wendy
Goed bezig geweest en ook nog zelf getypt.
je bent een knappe meid hoor.
Fijn dat je lekker in bad mag, heerlijk toch.
Die matras is dus niet op gewichtige personen berekent,dat heeft met kiloos niets te doen, want zovel heeft je moeder daar niet van.
Wens jullie een prettig weekend,veel liefs groetjes anne-marie

Anoniem zei

Heey Jolanda,

Dat wordt dus weer Sonja tijd!!!!

Sterkte en de groetjes aan Wendy en Jan.

Marjolein zei

Ah nee! Ben je nu je lekkere matras kwijt! Dat is erg jammer. Heerlijk was dat ding hè.
Heel fijn weekend daar in Groningen!
Wie weet cross je gauw met Dean over de gang :)

X

Anoniem zei

hoi Wendy Jolanda en Jan Gefeliciteerd met je diploma"s.Je bent toch een kanjer!!!!.wat goed dat je bloedsuiker zo goed gaat,nu je gewicht nog Maar dan wel een stevigerbed vragen,anders ga je net als je moeder er door heen.Morgen gaan wij naar Cochdorp daar zien we Kevin ook wel.Groeten opa en oma suiker

Anoniem zei

Hoi Wendy en de rest.
Nou Wendy handig hoor dat je weer zelf typt , en zowaar twee diploma's tegelijk, knap hoor.
Wel een goeie actie van Jolanda,zie je je kans schoon zak je erdoor,hahahah.
Ik las in en andere reactie iets over sonja bakkeren ?
Groetjes vanuit Vlaardingen.
Dikke kus van Andre en Nel.

Anoniem zei

Dag Wendy,
wat goed dat je zelf typen kan. En 2 diploma's! Fantastisch, meid. Het lijkt mij maar niks om jezelf een injectie te geven. Je moet maar even een stevige matras vragen, want even samen met je moeder op het bed is soms ook wel heel erg lekker.
Hou je haaks, hoor.
Groetjes van juf Marian

Anoniem zei

Nou Wendy, helemaal zelf getypt, dat is een plezier om te lezen. Dat je daar alweer zin in hebt geeft een goed gevoel over hoe het met jou gaat. Met de post van Anubis ben je natuurlijk zo ontzettende verwend, dat je dat ook wel weer een stimulans geeft. Op school is het heel rustig. Er zijn veel zieken in de klas en deze week hebben we steeds met 15/16 kinderen gezeten. Zelfs juf was een paar dagen ziek. Maar ik denk dat het vanaf maandag wel weer (bijna) vol zit. Dan zullen wel ook weer eens wat reacties uit de klas sturen. Groetjes van juf Aya.

Anoniem zei

hoi wendy,,

ik ben egt vet trots op je al die prikkken jij durft het ik niet hoor ik ben blij dat het alemaal goed met je gaat ik denk de hele tijd aan je oo enmischien als je het nog niet weet je zit iin blok 10 met woordbouw.
nou doei doei

vet veel kusjes knufels van je friendin beau-floor

Anoniem zei

hoi wendy,,

ik ben egt vet trots op je al die prikkken jij durft het ik niet hoor ik ben blij dat het alemaal goed met je gaat ik denk de hele tijd aan je oo enmischien als je het nog niet weet je zit iin blok 10 met woordbouw.
nou doei doei

vet veel kusjes knufels van je friendin beau-floor

Anoniem zei

hoi wendy wat leuk dat je zelf even een bericht hebt getypt! Ik vind je echt ontzettend dapper met het prikken, stoer dat jij het wel durft en je moeder niet.
Zo te lezen ga je je steeds meer vermaken, met allerlei verschillende dingen, hou je taai en de groetjes aan je moeder en vader groetjes margreet

Anoniem zei

O ja, en badder se. Lekker veel schuim erin! Heerlijk. Margreet